wat zou het geweest kunnen zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Margot1988, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    Hallo dames,

zoals jullie zien ben ik 34 weken zwanger, vanacht werd ik kotsmisselijk en met erge buikpijn wakker. Na 2 minuten kreeg ik ineens boven in me buik hele erge pijn... leek wel kramp ofzo, dat hield 30 seconden ongeveer vast en dan weer na 2 minuten...en dat een half uur lang. Wat zou dat geweest kunnen zijn? had het niet onderin me buik alleen erboven dus een pijnlijke harde buik zou het denk ik niet geweest kunnen zijn maarja dit is me eerste zwangerschap dus ik weet ook niet hoe alles gaat :oops:

2. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    Ik zou even snel de vk bellen!

3. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    ik heb morgen weer een afspraak dus wou eerst hier even kijken wat jullie dachten dat het zou kunne zijn... ben altijd bang dat ik voor niks bel :oops: ook al hebben ze liever dat je altijd belt... nu heb ik er geen last meer van maar vanochtend was ik ook nog steeds misselijk

4. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    ik zou de vk ok even bellen even raad vragen!Succes!

5. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Toch maar even bellen, liever te vroeg maatregelen nemen dan te laat. Een telefoontje kost niet veel moeite voor beide partijen maar kan misschien al een heleboel uitmaken!

6. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    kan de verloskundige niet bereiken... zouden het oefenweeen of voorweeen kunnen zijn geweest?
    ben nu weer kotsmisselijk

7. gerda b

gerda b Lid

17 mrt 2006
    93
    0
    0
    winkelmedewerker
    friesland
    Hey,
    Of galstenen,heb ik namenlijk vorige week gehad,en had een stekende pijn bovenin m'n buik.
    Je symptomen komen me bekend voor,maar zou voor de zekerheid de vk bellen idd.
    groetjes

8. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    de verloskundige zei dat het waarschijnlijk voorweeen waren, me bloeddruk was weer te hoog en moet over 2 dagen weer langskomen. De volgende x moet ik wel meteen bellen als het weer gebeurt de verschijnselen wijzen op beginnende zwangerschapsvergiftiging.

Deel Deze Pagina