wat word ik hier onzeker van ene dag wel pijnlijke borsten andere dag niets zeurend prikkelend gevoel in baarmoeder en flinke pijn in de onderrug na mk in november blijf ik me toch zorgen maken maar ja toen nam alles af aan klachten nu heb ik continu iets wie heeft hier ervaring mee????
Ik heb een vmk gehad en daarna meteen weer zwanger. Ik was helemaal niet onzeker. Bij de vmk wist ik meteen dat het fout zat en bij de tweede wist ik meteen dat het goed zat. Zijn gewoon gezonde zwangerschapsklachten die je hebt. Probeer het te laten 'zijn'... als het fout zit is dat toch al lang bepaald. Makkelijker gezegd dan gedaan...
Weet je het is zo lastig. Alles kan bij een miskraam horen maar ook bij een goede zwangerschap. Helaas weet je iets meer bij een kloppend hartje op een echo. Het is afwachten en probeer het idd een beetje los te laten. Ik kon het zelf helaas niet, maar hopelijk lukt het jou wel.
Snap je onzekerheid heel goed. Ik had dat in het begin ook. Maar dat je de ene dag wel symptomen hebt en de andere dag niet zegt niks. Ik ben nu 15 weken zwanger en ik voel me de ene dag ontzettend zwanger en de andere dag totaal niet. Gisteren bij VK nog het hartje gehoord dus was allemaal in orde. Komt bij jou vast ook helemaal goed!