hoi, ik ben 25 en nu een half jaartje gestopt met de pil, en heb rond mijn eisprong geklust. Ik slaap sinds mijn ei : erg slecht,droom erg vreemd en realistisch, heb t heel erg koud savonds, maar als ik t warm heb dan heb ik t ook echt warm. heb een opgelazen buik, maar heb voor t eerst geen last van mijn PDSjuppie! moet vaak plassen, voel een grote druk op mijn onderbuik en als ik plas dan komt er weinig uit.dit is eigenlijk vooral snachts en.. de kat komt nu heel vaak op mijn buik liggen, vanmorgen masseerde ze t nog (heel schattig zoals ze doen bij de moederpoes om de tepel te zoeken, doet ze nooit bij mij) en heb last van een menstruatiegevoel Waarschijnlijk denk ik gewoon, hoop k gewoon dat t nu misschien raak is.. maar wie heeft hier ervaring mee? En kan me misschien (helaas) weer met beide voetjes op de grond zetten... zoals waarschijnlijk heel veel meiden hoop ik op een hele speciale kerst. de 19de is mijn Nod. Liefs, Bri
Hier iemand met op dit moment een kat op de buik... lastig typen zo met de laptop ook nog op schoot maar dat op mn buik liggen doet ze normaal nooit, maar de afgelopen 2 weken ineens heel veel. ook het masseren / melken is ze weer mee begonnen. Rest van de klachten ken ik ook, net ongi geweest en vorige week ook last van gehad. Maar: ik ben nog aan de pil (begin vanaaf met de laatste strip) en dus net ongi geweest, en daarnaast ook afgelopen ronde niet geklust... Kan er verder weinig zinnigs over zeggen, ik denk dat je het beste over een paar dagen er een testje tegenaan kan gooien. hoop voor je dat er 2 lijntjes verschijnen!! ps. vaak en weinig plassen kan op blaasontsteking wijzen!
Ik herken er wel veel in hoor.. Het slecht slapen/dromen had ik ook, nu nog steeds trouwens! Ik had ook savonds een opgeblazen buik.. En op een verjaardag kwam de kat steeds maar weer bij mij liggen en om me heen draaien, bij de andere mensen ging ze niet liggen. Dat vond ik wel heel erg grappig om te zien, ik wist toen net dat ik zwanger was. Het klinkt dus wel goed Het zal eventjes afwachten zijn, ik hoop dat je over een paar dagen positief mag testen!!
Komt me bekend voor... Op het stukje van de kat na dan.. Ik slaap ook slecht en droom veel en realistisch.. Heb een opgezette buik en last van obstipatie..:S:S Rommelende darmen mn borsten zijn keihard en doen zeer... Toch hou ik er rekening mee dat ik gewoon ongi ga worden volgende week....:S:S
Ik heb hier 3 katten, maar ze doen nog niets... Al heb ik deze ronde wel veel hoop en ook nieuwe klachtjes...! Ben zo benieuwd..! Ik duim voor je, maar kan er weinig zinnigs ovr zeggen!
Ik zou voor de zekerheid toch even laten testen op een blaasontsteking... Dit klinkt mij erg bekend in de oren en ik heb het de laatste maanden al twee keer gehad...
haha telt het ook als alle 2 je katten bij je komen liggen? Normaal lagen ze niet tegen elkaar aan,zijn echte kattekoppen/meiden wat dat betreft haha eentje ligt continue op schoot en de ander dicht tegen der zusje aan. Ik ga er niet vanuit dat er iets is, hopen doe ik het wel natuurlijk. Ook ik heb rare dromen de laatste tijd, dromen die ik niet kan plaatsen. Slecht slapen laatste 2 dagen niet meer, maar het dromen blijft doorgaan. We zullen zien over een paar dagen
Herken ik ook werd een beetje gek van die katten die me besprongen zodra ik ging zitten. De vorige keer toen ik zwanger was en nu weer wist ik daardoor eigenlijk dat het raak was! Verder heb ik geen symptomen
Ik herken dit wel van mijn zwangerschap. De kat kwam ook steeds op mijn buik liggen.Toen deze echt dikker werd hield ze er trouwens mee op Ik hoop voor je dat het betekent wat je hoopt, meid!
In juist dezelfde situatie maar dan in rond 1. Ook dezelfde verschijnselen. Gevoelige borsten, gezwollen onderbuik, en heb steken gehad in mijn buik rond mijn eisprong. We zullen zien hé, maar kvraag me ook af of ik het me niet allemaal voorstelx
Leuk om te horen dat je dat ook met de kat hebt gehad oehh ik hoop het zo Hoever was je toen eigenlijk in je zwangerschap? Liefs, Bri
Spannend! Ik zal voor je duimen. Ik ben ook de hele tijd bang dat ik me dingen verbeeld. ZO te zien kan je over 5 dagen testen Laat je t me weten? Liefs
Jois, ik zal ook voor jou duimen hoor! Wel handig. 3 katten, als ze dan allemaal op je schoot komen word t wel wat druk maar heb je wel een heel goed teken
Aan Moppie en Miertje: Ik denk echt geen blaasonsteking eigenlijk.. die heb ik nml al vaker gehad en zo voelt t niet. Maar misschien toch een idee om t ff in de gaten te houden
...heb trouwens ook sinds een dag of 2, 3 het idee dat mijn papillen helemaal van slag zijn Limonade smaakt een beetje naar pina colada (huh?) en alles wat ik nu eet is nogal bitter Blehg
Ik geloof er wel in hoor. Beesten voelen je heel goed aan. Dus sorry maar ga je niet met je voetjes op de grond zetten Lekker blijven dromen. Is toch heerlijk. Als het niet zo is merk je het dan wel. Tot die tijd lekker wegdromen