Zo moe van het geklaag over het weer .. !

Discussion in 'De lounge' started by chantal1984, Jul 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    I hate it!
    Verschrikkelijk plakkerig benauwerig weer bleeeeeeh..
    Maar de winter is ook weer te koud.. ik ben typisch zon nederlander waarbij t nooit goed is hihi :D

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    :) Hihihi.... Moet je eens in een verzorgingshuis gaan werken... :D Net als ik... De hele dag hebben onze clienten het nergens anders over... Te warm, te koud, te nat, te droog..... Het is nooit goed... :) :)

En ik zelf... Ik ben ook niet zo van de hitte.... Ik vibd het al gauw te warm... Maar goed, de herfst komt vanzelf en dan kan ik mijn hart weer ophalen aan storm, wind en regen... :D

3. Daantje84

Daantje84 Actief lid

Sep 25, 2007
    159
    0
    0
    in t mooie twente ;-)
    Ik werkte een aantal jaar geleden op de slagerij-afdeling van een supermarkt, kortom, altijd lekker koel als het buiten snik- en snikheet was. Kwamen alleen alle klanten zeurenvan dat het zo lekker voor ons was binnen. Dan dacht ik wel na een hele zaterdag niet kunnen bruin bakken in de zon van "Hou je ...... "

Wat wel prettig was, is dat toen mijn verlof inging (eind april) het ook snel warm werd, en ik heerlijk achter thuis, onder het zonnescherm onderuit gezakt in de tuinstoel heb gezeten, met mn beentjes omhoog... Ik had al geen nesteldrang, door het warme weer een extra excuus om niets te doen ;)

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Het gaat er niet om dat mensen niet mogen zeggen dat ze het geen lekker weer vinden, iedereen houd van iets anders, het gaat mij er om dat je de mensen altijd hoort zeiken over dat het dan weer te warm is en dan is het weer te koud het is nooit goed, daar word ik zo moe van ...

5. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    Nee snap ik.. Maar ik snap niet dat je het gezeik vind..

iedereen vind wat anders lekker.....

De een vind dat lekker en de ander dat..
    en ach ja zo blijft er temninste een gespeks opening he..

Ik erger me er niet aan hoor! Zijn wel andere dingen waar ik me aan kan ergeren.. ;)

Liefs Sal -x-

6. chantal1984

Weet ik doe ik ook ;) maar gisteren ergerde ik me daar gewoon aan in de bus :)

7. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Mag ik even zeiken... Gadver wat is het benauwd, plakkerig vies weer!
    Zo 8)

8. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ chantal, jij klaagt nu ook :D
    Welliswaar niet over het weer maar over de mensen die klagen over het weer :D

Waar maak je je druk om met dat warme weer?

Ik vind dit normaal neit erg dit weer, maar momenteel....:cry:

9. chantal1984

Staat er ook bij dat ook ik zeik ;)

10. alecia

alecia Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,295
    17
    38
    student
    drenthe
    Vind het voor me hondje wat minder, die kan er slecht over.

Voor mezelf heerlijk :D

11. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Mag ik even zeggen dat ik het VREEEEEEEEESELIJK vind, dit weer! En ik vind eigenlijk dat ik dat ook mag zeggen, want je hoort mij nooit klagen over regen/kou/grijs/wind/sneeuw. dat vind ik namelijk allemaal heerlijk. Deze warmte is echt niet goed voor mij, niet goed voor mijn lichaam, ik voel me de hele dag klote!

Zo! :D

12. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hehehe... Dit is weer zo'n typisch gevalletje van "be carefull what you wish for"... Het regent hier! Niet normaal meer.... Grote druppels! :D :D

En mijn boodschappen staan nog in de auto... Ben snel met Jelle naar binnen gerend en we waren allebei al drijfnat van die minuut die we buiten waren.. :) :)

13. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    hihihi heb net een topic geopend onder zwangerschap over dat ik zooo vreselijk veel last heb van de warmte,
    Normaal gesproken zou je mij noooooooit horen klagen...maar nu ik zwanger ben is het echt een drama. :confused:
    Ik heb steeds klotsende oksels als ik ook maar een beweging maak echt niet normaal.
    Mijn huis ziet er niet uit omdat ik gewoon niks kan doen zonder buiten adem te raken...echt erg.

Maar goed.....
    Ik hoop dat t gauw lekker 23 graden met een zonnetje word...die 34 van vandaag mag van mij weg blijven ;)

Groetjes een zeikerige zwangere ;)

14. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    blusvrouw ik heb ook heel veel bultjes en jeuk als ik in de zon ga. ik gebruik soweiso dan een factor 50 voor mijn gezicht en factor 30 voor mijn handen en armen. en als ik alsnog bultjes kreeg heb ik biodermal (gel) daarvoor.. is plakkerig spul maar heb liever plakkerig dan jeukerig!

is TOCH al plakkerig weer denk ik dan ahaha

15. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    normaal rende ik naar buiten met dit weer en kwam de hele dag niet meer binnen. fietsen met 35 graden om 2 uur 's middags? geen probleem!

maar nu ik zwanger ben en vorig jaar ook zwanger was in de zomer, ben ik er minder gelukkig mee. ben normaal al 24/7 misselijk met de zw.schap, en nu helemaal mét een kindje dat oh zo veel last van de warmte heeft, de hele dag niet kan slapen en daar zo verdrietig van wordt.... een paar graden koelen met een briesje is genoeg. dan is het lekker!

zo, en dat was even mijn klaagzang! ;) hihi

16. veertje

veertje Fanatiek lid

Dit is mij ook ff te warm kan er gewoon niet van slapen :(

Ik had vorige week maandag toen het zo regende op mijn msn naam staan, genieten van het weer.
    Ik vond het namelijk even lekker om een dagje binnen te zijn met Stijn :D lekker samen spelen.
    Ik heb daar van iedereen commentaar opgekregen want ik kon toch niet genieten van regen :D

17. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ik vind het echt heerlijk om over het weer te zaniken. Waarom? Omdat ik het niet heb veroorzaakt en er niks aan kan veranderen. Als ik nou ga zeuren over mijn gordijnen, kan ik natuurlijk nieuwe ophangen en zal ik in actie moeten komen. En daar heb ik niet altijd zin in. Dus zeik ik het weer af. Gewoon lekker klagen. LOVE IT!

18. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36

Heleeeeeeeeemaaaaal mee eens :)

19. acire

acire Fanatiek lid

zo en nu wil ik even klagen.
    de hel is hier losgebarsten, ik schijt in m'n broek en ga niet eerder slapen voordat de onweer is opgehouden.
    ik Haat(!) onweer en storm
    ben altijd bang dat de bliksem inslaat of dat we een overstroming krijgen :oops:

20. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Hier gelukkig weinig geklaag over het weer!
    We zijn lekker veel op pad dus wij vermaken ons prima zo hoor!
    Maar nadeel van het weer vind ik alleen dat je wel 2x per dag wil douchen en dat zoveel water kost (grapje)
    Maar dat douchen gebeurd hier wel 2x daags want ik plak aan alle kanten en plaatsen onderhand....
    Voel me zo vies van dat gezweet.
    Maar ik neem het voor lief want ik hou van warmte en zon!
    En de hoge tempraturen want die doen t 'm!
    Heerlijk!

Share This Page