Ik klaag ook... Ik gruw van dit weer... in december begin ik al op te hikken tegen de zomer.. en het kan me niet snel genoeg oktober zijn. Ik ben een wintermens, kou, sneeuw, felle regen.. heerlijk... ik ben dan ook 1 van de weinige mensen die nooit een winterdepressie zal hebben.. Maar de zomer.. vind het een gevecht om elke dag opnieuw door te komen, zeker met dit soort temperaturen. mijn liefje verklaard me voor gek.. ben van indische afkomst.. dus de zon zou in mijn bloed moeten zitten... hahaha, zeker iets mis gegaan of de genen van mijn pa zijn gewoon veel sterker.. hij is nederlands.
Ik vind het warme weer eigenlijk wel lekker, maar hier in Nederland gaat het te snel. Het warme weer komt te snel, waardoor je er moeilijk aan kan wennen. En tegen de tijd dat je aan de warmte gewend bent, wordt het alweer koeler! Ik zeg altijd liever koud dan warm. Tegen de kou kan je je kleden, desnoods met 10 lagen kleding. Maar tegen de warmte kan je gewoon niets doen. Een airco is echt niet goed, want als je dan ff weg gaat krijg je zo'n klap van de warmte... En altijd maar onder een koele douche blijven staan werkt ook niet.
haha! Vind dit wel grappig! Hier hoor ik ook iedereen zeuren hoor: laatst m'n schoonzusje: ma, je zei toch dat het mooi weer ging worden vandaag? nou bleh... (het was 20 graden ofzo, beetje bewolkt) Toen werd het snikheet: gatverdamme wat een vies plakweer, nou kan ik nog niks doen En dan gaat het regenen... En zijn ze daar weer chagi over Zelf ben ik echt een wintermens, en hoor je mij niet over kou, regen enz. Ik zou het liefst de winters van vroeger terug zien. Dan had je toch nog wel een keer sneeuw. Ben bang dat Finn dat hier in Nederland niet vaak gaat meemaken: sleetje trekken, sneeuwpoppen maken. Heerlijk wandelen gaan in de kou en dan met rode wangen en koude voeten thuis komen, en dan lekker met een warme chocomelk op de bank kruipen! Dat vind ik HEERLIJK
Ik snap ook niet dat mensen klagen. Is toch heeeerlijk die warmte. Ok het gaat hier wel van het ene uiterste naar het andere maar die zon echt heeeerlijk !
nou, ik snap het wel hoor gisteren was het op mijn werkplek 35 graden, dan ben je niet zo blij meer met dat zonnetje
ik snap het ook echt niet! ik zal echt nooit over het weer klagen ook niet als het al weken regent. ik hoor iedereen steunen en kreunen ik geniet echt van dit weer is ook wel aan mijn lichaam te zien ben echt al giga bruin geworden en zijn we nog niet eens op vakantie geweest naar gran canaria )is pas over 4 weken)
Zoals vandaag vind ik het prima! Als het zo heet is krijg ik migraine of hoofdpijn en erge diaree (heb PDS) en ik kom niet eens in de zon