webcam instaleren: AAH!

Discussie in 'De lounge' gestart door rach84, 31 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb een logitech webcam die het altijd heeft gedaan.
    Nu is mijn comp afgelopen week geploft en moet ik alles weer opnieuw installeren. Ik heb de cd met de software ook niet meer.

Ik ben de hele middag al bezig vanalles te downloaden maar nog steeds herkent mijn laptop de webcam niet.

mijn probleem:
    hij geeft wel aan dat er nieuwe hardware is gevonden als ik mijn webcam aansluit, maar vind geen software dat erbij past.

mijn vraag:
    welke computernerd kan mij helpen zo snel mogelijk weer te kunnen cammen? :)

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb hetzelfde probleem gehad :( Ik kwam er echt niet uit, en heb toen maar een nieuwe gekocht :)
    Weg frustratie!

3. was dat de tip van de dag? :)

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Vervelend! Zonder cammen kunnen we toch niet ;)? Ik zou het proberen via de website van Logitech, maar waarschijnlijk heb je dat al geprobeerd... Hieronder de link met te downloaden software van Logitech.

http://www.logitech.com/index.cfm/suppo ... /&cl=nl,nl

Succes!

Liefs,
    Josien

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jeps, scheelt een hoop frustratie's (bij mij tenminste wel) :)

6. Josien, bedankt voor de link, maar ik heb alle software van de cams die maar een beetje op die van mij lijken al gedwonload. zonder resultaat.

7. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Rach,

Wat voor type camera heb je? Je moet wel de goeie hebben anders werkt het niet. Misschien kan ik voor je zoeken, heb dan wel de juiste gegevens nodig.

Deel Deze Pagina