Heb al meerdere berichtjes gepost hierover maar weet echt niet meer wat ik moet denken.... Ben nu een week overtijd, testen zijn negatief en heb een aantal klachten: -wordt snel zwart voor de ogen bij bukken - af en toe misselijk (soms) - krampen in buik - plopjes in onderbuik - heeeeeel raar en kan ook niet maar soms lijkt t alsof ik wat voel trappelen maar zullen darmen wel zijn 😉 Vijf dagen voor nod heel licht positief getest met early predictor en met kruidvat 2v5 maar pas na 15 min ofzo... Nu zijn alle testen negatief... Word er echt verdrietig van vooral omdat ik bang ben dat t een vroege miskraam is... Wat denken jullie? Ben overigens niet obsessief mee bezig, heb al een kindje en dat geeft veel afleiding!
Het zou zomaar een vroege miskraam kunnen zijn, zelf heb ik dat niet meegemaakt dus ik zou het precies niet weten.. Wel wil ik je even sterkte wensen en ik hoop natuurlijk dat je over een aantal dagen alsnog positief test! Laat je even weten hoe het verder gaat?
O jee wat spannend en wat een onzekerheid eigenlijk. Ik ben inderdaad ook bang dat het ook wel eens een vroege miskraam zou kunnen zijn... maar wie weet heb je toch een wondertje in je buik??? Hoop het voor je!
Hoe lang duurden jouw vorige cyclussen? Kan het zijn dat je 4 dagen voor NOD licht posi hebt getest met baggertest Predictor Early (waarmee mannen zelfs nog positief testen) en die andere test, dat die op je eisprong hebben gereageerd? Want als dat zo is, zou je 14 dagen bij de "4 dagen voor NOD" moeten optellen en dan zou je (als ik goed heb gerekend) over 3 dagen ongi moeten worden..... En niet te snel roepen dat je dan wel een vroege miskraam moet hebben gehad.Ten eerste heb je getest met de totaal onbetrouwbare Predictor Early. Ten tweede is HCG echt niet na 1 dag positief testen volledig uit je lichaam verdwenen. Dat duurt toch wel een aantal dagen tot een week. Sorry. Als je het niet vertrouwt, kun je je huisarts ook altijd even om advies vragen of een bloedtest laten doen of een echo laten maken. Weet je direct waar je aan toe bent!
Mijn vorige cyclussen waren eigenlijk altijd 34 met soms een uitschieter naar 36.... Dat ik mijn eisprong heb gehad en die heb getest met early predictor is een mogelijkheid, al zou deze wel extreem laat zijn...
Heb vandaag gebeld met huisarts en verloskundige, moet nu een week wachten, daarna echo en eventueel medicatie om mijn menstruatie weer op gang te krijgen... Ik baal hier zo erg van, ben ook heel emotioneel elke keer. Het is zo rot dat je eigen lijf zo gek doet en je hier helemaal geen controle meer op hebt. De hoop dat ik zwanger ben is weg en dat was best even slikken.
Meis, plopjes voelen; ZEKER je darmen. Als je zwanger bent, heeft het kindje nog niet eens ledematen dus voelen kan niet (pas vanaf week 18). De overige symptomen; helaas kan alles veroorzaakt worden door hormoonschommelingen in welk punt van de cyclus dan ook. Daarbij, als je graag zwanger wilt worden, voel je ineens vanalles (been there...)