Ik moet het even van me afschrijven hoor, verkeer momenteel in grote onzekerheid Manlief en ik gebruiken sinds de geboorte van onze zoon condooms. Gaat altijd prima. Eén dag na het einde van mijn menstruatie hebben we seks gehad en in het heetst van de strijd geen condoom gebruikt. Ik zat nog ruim een week voor mijn eisprong, dus nog lang niet in mijn vruchtbare dagen. Nu weet ik wel dat zaad een poosje kan leven in de baarmoeder, maar zo lang?? Vorige week had ik mijn eisprong en daar heb ik me toch last van gehad! Normaal voel ik mijn eisprong bijna nooit, heel zelden een keertje, en dan heb ik er maar een halve dag last van. Nu heb ik er een hele week last van gehad. Misselijk, zeurende ongesteldheidspijn, opgeblazen gevoel, steken in/rond mijn baarmoeder en veel afscheiding. Tuurlijk speelde de gedachte aan een zwangerschap door mijn hoofd, maar zo vroeg kun je volgens mij nog niets voelen, dus ik ging er vanuit dat ik gewoon mijn eisprong voelde en verder niks. Maar sinds zaterdag.... heb ik de pijn die je voelt als je bandenpijn hebt. Ik herken het van de zwangerschap van mijn zoontje. Spierpijnachtig gevoel in mijn baarmoeder en het wordt erger als ik ga lopen of te snel opsta. Gisteren kreeg ik ook een mega pijnlijke steek in mijn lies. Hij kwam vanuit het niets, ik kromp helemaal in elkaar in mijn stoel. Het was zo pijnlijk dat ik het vandaag nog voel zeuren. Ook heb ik nog steeds veel afscheiding, echt van dat vruchtbare slijm waar je draden van kunt trekken. Maar die afscheiding heb ik nu dus al meer dan een week! Normaal heb ik dat niet zo lang, hooguit een paar dagen. Misselijk ben ik nu niet meer, maar ik heb ook helemaal geen trek. Kan rustig mijn brood 's middags overslaan, ik heb er echt geen zin in. Zou ik nu toch zwanger zijn? Een tweede kindje zou erg welkom zijn hoor! Maar we waren er nog niet mee bezig, zeg maar... Mijn NOD is 31 juli, dus testen heeft volgens mij nog geen zin. Maar kun je dan al zo vroeg symptomen hebben? Ik zit nog maar een week na mijn eisprong!! En normaal heb ik nooit van dit soort kwalen na mijn eisprong. Herkent iemand dit?? Stiekem hoop ik wel een beetje dat ik zwanger ben .
Het kan alle kanten op....dus je kan nu alleen even afwachten, een week voor eisprong sex hebben en daarvan zwNger raken zou kunnen is niet onmogelijk...maar wel zeer onwaarschijnlijk.