Hallo Allemaal, Ik weet niet wat er met me aan de hand is vandaag! Ik ben zo moe, heb bijna de hele dag in mijn bedje gelegen,maar slapen gaat niet goed. Moet heel vaak opstaan omdat ik vaak moet plassen. Ik voel me gewoon helemaal niet lekker, dus moe en down en soms ook misselijk. Heb ook last van mijn buik, volgens mij omdat die zo zwaar is nu! Zijn er meer dames die hier in deze tijd van de zwangerschap last van hebben?? Liefs xxx
Hoi! Ik ben dan nog wel niet helemaal zover zwanger als jij, maar ik herken het zeker! Misselijk van vermoeidheid en 's nachts slecht slapen! heel vreselijk. Voel me dan ook net een spook nu. Ben sjacherijnig en sloom. Soms gaat het weer een dagje goed, maar dan is het rotgevoel er zo weer. Zal er wel bij horen, maar leuk is anders! Succes!
Ik ben al helemaal niet zo ver, maar herken het wel! Heb nu echt zo'n dag dat ik alleen maar op de bank of op bed wil liggen. TV kijken, eten en niksen!! Maar voel me dan zo'n lambal, nutteloos... Zelfs achter de kleine aanhollen is me te veel nu
ik ken het ook hoor!! Ben nu 34 weken zwanger en er zijn dagen dat ik alleen maar wil slapen. meestal wordt ik wakker met vreselijke honger, dus ga ik na het eten nog een uurtke liggen en alles gaat gewoon heel langzaam....Hoop dat t weg trekt!!
ook ik heb vandaag zo'n dag, heb de hele dag in bed gelegen en kan me amper ergens toe zetten...zal er wel bij horen, ik slaap overigens wel heel veel...
Hallo, Oke dan ben ik niet de enige die hier last van heeft! Gelukkig, soms weet ik door die moeheid met mezelf geen raad! Groetjes Helma