ahh ik weet me geen houding meer te geven. Mijn ribben doen zon zeer is niet normaal. Denk echt dat ze gekneusd zijn vooral aan de linkerkant. Daar zit ons beebje de hele tijd in met zijn/haar kontje. Kindje is wel al ingedaald maar ik ben zelf maar een klein frutje dus vandaar. Zelfs de verlos zei woensdag dat het kindje echt hoog zat en dat ze begreep dat dit niet prettig was. Maar ik weet niet meer wat ik er aan moet doen. Vaak van houding veranderen. Ook word ik er echt kortademig van. Jullie zullen ook wel geen tips hebben??? want volgens mij is er niets aan te doen als bevallen. Sorry voor het gezeur maar ben het af en toe zat. Ben al de hele week aan het klungelen, erg veel hard buiken, veel menstruatiekrampen en rugpijn. Slecht slapen door dit alles. En de verlos contstanteerde woensdag ook dat mijn bloeddruk verhoogd was. Verloskundige voelde tijdens de controle ook aanspaningen/weeen. Ze zei het kan alle kanten op kan nog wel 4 weken duren maar ook maar een paar dagen. Ik weet dat ik niet op de bevalling moet gaan zitten wachten maar als je als die kwalen hebt voel ik me ook niet zo geweldig om vanalles te doen. VERDER BEN IK WEL HEEEEL BLIJ DAT WE EEN KLEINTJE KRIJGEN HAHA!!!!!!!! Maar bij mij wegen de laatste loodjes echt het zwaarts. veel liefs rensje
ik had ook vreselijke last van mijn linkerrib... kon het kondje door mijn vinger er tussen te duwen wel een beetje verplaatsen maar het enig wat bij mij echt hielp was platliggen want dan ging het zeg maar een beetje meer naar binnen en dan deed het net niet zo zeer.... ik heb wat foto,s uit de laatste week.... geen gezicht liep ik de hele tijd met een vinger tussen mij rub geduwd... tja van pijn word je soms wanhopig he? gr Jose