zo moe!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ramoontje, 14 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CVB

    CVB Actief lid

    11 nov 2005
    261
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    Kraggenburg
    Het is niet zo dat ik ooit heb gezegd : NOOIT WEER!
    Maar tijdens de weeen denk ik wel: wat een ellende, zo was het ook alweer.
    Juist toen ik net bevallen was van de eerste vroeg de arts: en wanneer komt de tweede. Ik heb toen gezegd: volgend jaar. Hij was wel verbaasd want dat hoorde hij dus nooit. En ik had geen gemakkelijke bevallingen hoor.
     
  2. marion26

    marion26 Lid

    21 dec 2005
    41
    0
    0
    operatie-assistente
    Leiden
    Ik ben zo blij dat ik dit lees van jullie!!
    Ik ben de halve dag moe en als ik dan s'nachts lekker in bed lig slaap ik slecht en ben ik grotendeels wakker, je kan bijna de wekker om 4 uur zetten want dan is het slapen voor het grootste gedeelte voorbij!!
    Ook ik wordt wakker met het gevoel dat ik koorts heb, ik heb het warm, dan weer koud.. Maar nu dat ik lees dat het er bij hoort, denk ik alles voor het goede doel!!!

    Groetjes Marion
     
  3. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai, ik kan dag en nacht slapen . heb gister zowat heel de dag geslapen en slaap snachts dan ook super. Sochtends ben ik wel rond 7 uur wakker en dan heb ik geen slaap meer. Die komt na een paar uurtjes weer terug.
    Jenny
     
  4. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Hai

    Ik ben ook moe maar ik kan er niet aan toegeven, man is millitair en vaak van huis en een zoontje van bijna 4 jaar:)
    Meestal tegen half negen ga ik op de bank liggen en val dan is slaap...vervolgens maakt mijn man me om een uurtje of 11 wakker en ga dan op bed verder slapen!

    Maar 's morgens...tjonge dan ben ik echt een zombie!!
    Voel me niet zo lekker dan (misselijk enzo) last van dizzy in me hoofd...

    Maar voor de rest gaat het top met me:)


    Groetjes Paula
     
  5. Nadje

    Nadje Actief lid

    7 okt 2005
    335
    0
    0
    Je zou eigenlijk toch denken dat als je de hele dag moe bent, je slaapt als een os? Niet dus, heb moeite met inslapen en wordt om de haverklap wakker. Ben 's morgens ook net een zombie (en de rest van de dag ook trouwens ;) )
     

Deel Deze Pagina