vraagje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door liekje, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liekje

    liekje Nieuw lid

    2 jan 2006
    2
    0
    0
    cassiere
    Op 11-12 heb ik van de huisarts een antibiotica kuur gekregen van 10 dgn voor voorhoofdholte en bijholte onsteking. Ook ben ik de 1 ste pil in mijn nieuwe strip vergeten en pas 2 dgn later ingenomen. Op 18-12 heb ik seks gehad met mijn vriend, alleen hij heeft het niet helemaal afgemaakt, zeg maar. Nou weet ik ook wel dat je van voorvocht ook zwanger kan worden, maar hoe groot is die kans?? Ik heb nu al een paar dagen last van een gevoelige buik. Ik ben gewoon verder gegaan met de pil en moet aan het einde van de maand ongi worden.
    Kan iemand mij hierover advies geven??
     
  2. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Meid die kans is minimaal, dus ik denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken. Volgende keer een condoom als je een pil later hebt ingenomen (dat heb ik trouwens vaak gedaan en nooit onbedoeld zwanger geraakt)
    De gevoelige buik zou kunnen komen omdat je je druk maakt, of omdat je menstruatie eraan zit te komen. Maar het lijkt me heel sterk dat je zwanger bent.

    Succes ;)
     
  3. Niet meer actief

    de kans is idd minimaal hoor dat je zwanger kunt raken van voorvocht ( oke er zijn wel een paar gevallen van) Zo te horen zit je ook in het begin van je strip dus ben je zowiezo al veel minder vruchtbaar. Zal me geen zorgen maken
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Houd er alleen wel rekening mee dat antibiotica de werking van de pil teniet doet!
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Die medicijnen zorgen ervoor dat de pil niet werkt en dan ook nog te laat begonnen.
    De kans om zwanger te worden van het voorvocht is ook aanwezig.
     
  6. Niet meer actief

    Ooh ja idd overheen gelezen antibiotica zorgt er idd voor dat de pil minimaal werkt.
     
  7. liekje

    liekje Nieuw lid

    2 jan 2006
    2
    0
    0
    cassiere
    Ja idd dat werd ook tegen me gezegd bij de apotheek. Misschien maak ik me ook wel veelste druk over een mogelijke zwangerschap. Ik heb even gekeken: ik moet nog 9 dagen op mn strip. Ik stop op 11-1 met mijn strip en als het goed is word ik dan de 15 of 16 de ongi.
     
  8. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik denk dat je zowiezo wel een menstruatie gaat krijgen.
    Omdat het namelijk een onttrekkingsbloeding is die je verkrijgt door pil gebruik.
    Als je het tijdens of na de menstruatie niet vertrouwd zou ik er gewoon even een testje tegen aan gooien dan weet je het zeker.

    Groetjes
     

Deel Deze Pagina