lees wel eens vaker dat iemand een pyamadagje heeft. wat doen jullie zoal op een pyamadagje? kan me er echt niks bij voorstellen. ben altijd in de weer en zit nooit stil, heb altijd een doel voor ogen wat ik die dag bereikt wil hebben. nu wil ik vandaag eens rustig aan gaan doen. (heb al gestofzuigd, gedweilt, toilet gepoetst, was aangezet en gestreken haha) ben echt benieuwd!
Als ik een pyamadag heb.. Meestal op zondag Dan loop ik de hele dag in mn pyama en doe ik helemaal niks alleen koken!
hier idem.. maar sinds L. er is heb ik nog geen pyamadag gehad haha.. maar daarvoor gewoon he-le-maal niks doen.. zelfs koken doe ik niet, dan haalt mn man meestal iets bij de chinees..
me too. Lekker op de bank hangen, tv kijken, internetten , hier alle topics afstruinen, thee drinken, filmpje kijken, beetje gamen en dan: VLUG aankleden, eten uit de vriezer/voorraadkast halen, koken, en *zucht* daar is manlief, net op tijd. hahahaha
Als ik een pyjamadagje heb.... Doe ik eigenlijk precies hetzelfde als op dagen zonder pyjama... Alleen dan in pyjama.
Als ik een pyamadagje heb doe ik nooit zoveel... beetje lezen, filmpje of serie kijken... uitgebreid ontbijten... Meestal heb ik een pyamadagje op zondag samen met vriendlief... Af en toe echt heerlijk!
Hier meestal een pyjama dag op de zondag samen met ons zoontje. Dan slapen we lekker uit, word er nog uitgebreid geknuffeld bij ons in het grote bed. Uitgebreid ontbijten. Tv kijken, computeren. Wat vaker lekkere dingen uit de kast pakken. ipv vruchtensapjes staat de cola op tafel. Het is hier een ongezonde bedoeling dus, maar wel erg gezellig. Alles mag en niks moet.
klinkt erg relaxt en gezellig allemaal! was van plan om vandaag voor het eerst ook zo'n dag ik te lassen, lijkt me heerlijk. maar inmiddels heb ik al 4 vriendinnen gesms't als iemand zin heeft om iets te gaan doen, ik kan het echt niet laten
Hier is pyjama-dag ook niks-doen-dag... Gewoon alles op het gemakje, niks moet alles mag. Bij het wakker worden lekker kroelen in ons bed met de kleine erbij, uitgebreid douchen (daarna wel een schone pyjama aan, hoor, hahaha) en tutten, dan op de bank hangen met boek/film en misschien koken (dat wordt dan vaak pizza maken ofzo) en anders iets halen. Maar dat "niets moet alles mag"-deel is het belangrijkste, want mijn man kan ook niet stilzitten, dus die doet op zo'n dag meestal toch wel iets klusserigs of opruimerigs in huis, hoor Ik ben echter heeeeeeeeeeel goed in niets doen
vind een pyamadag heerlijk in de herst of winter We gaan dan lekker badderen, lekker eten, tv/dvd kijken, spelletjes doen met de kids en 's avonds lekker de kaarsjes aan met een glaasje wijn en het liefste nog de gordijn dicht en de haard aan
Eerder.... Toen ik nog thuis woonde had ik vaak een pyamadag. Lekker lang in bed liggen, boek lezen, tosti maken en ik bed opeten, uitgebreid in bad enz. Maar nu dat we een kleine hebben, helaas niet. Misschien als ze wat ouder is. Ik mis mijn pyamadag
hier doen we ook aan een pyamadag idd lekker niks doen behalve 2x stofzuigen met 2 honden en kleine lekker rond laten kruipen . nu vriendlief ziek is zit de kleine heel dag in dr pyama die mag lekker met papa lui doen dan kan ik es een keer alleen naar de winkel of zo , net als vroeger : ff snel naar de winkel !!!! fijn als je even niet hoeft te kijken of t wel kan en dat je alles mee moet souwen
pyjamadagje laste ik vaak in als ik alleen met kids was... dan gezellig allemaal bankhangen met wat lekkers, leuke film op etc
doe ik ook weleens, vooral als het zo'n regendag is en donker en koud.... dan rommel ik een beetje in huis... ruim ik ineens de kasten van binnen op en de kids spelen dan lekker binnen met elkaar....
nou ik zou het graag willen maar hier komt altijd wel iemand onverwachts aan de deur en zijn vaak vrienden van me man of wat dan ook en dan loop ik zeker in mijn pyjama haha schaam me dood.. maar vandaag wel een lui dagje in petto.. tenminste probeer ik want in dit huis een dag niks doen betekend een dikke bende (ben blij als ik verhuisd ben)
Ik kan echt nooit een pyamadagje houden.. Moet altijd de deur uit om naar mn paard te gaan. Toen ik nog op een andere stal stond, bracht ik hem in de zomer naar een hele grote wei waar hij dan dag en nacht buiten stond. En dan lekker 4 weken ofzo, heerlijk niks doen. Nu ik met hem verhuisd ben, moet ik hem ''s ochtend buiten zetten en 's avonds weer naar binnen halen en ben ik dus al in de weer. Daarnaast kan ik niet stilzitten, dan verveel ik me dood. Heb tegenwoordig al moeite met een film hahha.
lekker binnen,kruippak aan,patat bakken en een beetje tekenfilm kijken,boekjes lezen en mijn man doet de strijk haha!
hier eigenlijk nooit een pyamadag, er komt altijd wel iemand binnen wandelen ik zou me rot schamen Ik kan er ook niet zo goed tegen de hele dag een beetje rond hangen.