Dames, ik heb sinds vandaag bloed verlies. Volgens mij berekening 4,5 week zwanger. Ik heb verder nergens last van.. 2 dagen lang last gehad van mijn borsten en misselijk. Nu nog steeds af en toe een beetje misselijk. Maar elke keer als ik naar de wc ga is het weer een teleurstelling , zit er weer een hoop bloed aan het wc papier:x Iemand ervaringen mee en goede afloop ?? want ik zit er even doorheen... zo van onze roze wolk afgedonderd..Zucht... We waren zooooo blij er mee! Alvast bedankt dames!
tja helderrood bloedverlies zo vroeg in de zwangerschap is niet heel positief, maar zo te lezen heb je er geen krampen bij? Je kan denk ik nu niks anders dan even afwachten of het doorzet of niet en anders maandag even een vk bellen. sterkte ermee.
heb je erg veel bloedverlies of lijkt het op een beginnende ongi? en heb je stolseltjes erin of niet? miss anders even je huisarts bellen of een vk in de buurt voor info.. het kan dat het niet goed is.. maar vaak lees je ook dat vrouwen toch een beetje bloedverlies hebben en het wel goed gaat.. dat kan dan van een bloedzakje komen oid..een hematoom.. veel succes en hopelijk zit alles goed! ik duim voor je meid!
Hey meiden bedankt voor de snelle reactie. Verder heb ik nergens last van en de hap zei dat het nog veel te pril is dus ja gewoon afwachten mevrouw... Pff dan duurt het wachten lang..... ik heb echt geen idee of het goed of slecht is... voelde me zwanger maar zodra je een druppel bloed ziet natuurlijk niet meer.. ik baal hier echt van
naja, als je je zwangervoelt (symptomen hebt ed) veranderd dat niet van een druppelbloed.. Als het bij een druppel bleef, dan zou het innestelingsbloed kunnen zijn.... MAar als je keer op keer roodbloed veegt.. klinkt niet goed... Heb je stolsels? Gelukkig geen krampen, dat scheelt... succes meis!
Helaas is het niet zomaar bij 1 keer afvegen...helaas.. Ik heb het al een klein beetje opgegeven... ik weet dat 50% van de vrouwen bloed verliest tijdens de zwangerschap en dan 50% loopt uit op een miskraam... maar ja bloed is toch nooit goed he
Nou, hier een posi berichtje dan.. Bij alle 4 de kids bloedverlies. Van heel helder rood tot oud bruin en zelfs met grote stolsels... Nr 4 is tot nu toe de enige die zich nog moet bewijzen. Maar na 33 weken geloof ik dat ook dit wel goed komt! Iig: rustig blijven, en zelfs al zou je wat krampen krijgen, wil dat niet per definitie zeggen dat dit het einde is van.... Kijk het even aan. Stopt het weer (betekende in mijn geval steeds weer) is er weinig aan de hand. Rustig aan, en sterkte!
Het kan beide kanten op voor je, maar hier deze keer tot 10 weken ook 4x bloed gehad, maar niet extreem veel. Bij mijn miskramen echter alleen maar bruinverlies gehad. Sterkte meis, ik duim voor je.
En nog steeds bloedverlies meid? Ik wist bij mijn laatste mk dat het er één was doordat ze hcg geprikt hadden en dit met 6 wkn nog maar 17 was, dus toen was het duidelijk dat het bloedverlies in dat geval weinig goeds betekende. Bij mijn eerste mk was er zoveel bloedverlies dat ik het gewoon zelf al wist dat het niet goed zat. Daar was gen twijfel over mogelijk. Meid, anders morgen toch eens de VK of ha bellen of misschien nog een keer de hap.... Dit brengt zo'n onrust met zich mee. Sterkte meid! Ik hoop dat het goed zit.
hoe is het vandaag? Hoop dat het gestopt is? Ik zou ff een afspraak maken bij de huisarts.. die kan je uitsluitsel geven! Succes meis!
Bedankt meiden. Nog steeds bloedverlies helaas. Verder misselijk en af en toe een. Krampje, ook last van mijn rug. Ik zie het nu even somber in. Morgen ha bellen.
ik had met 6weken en 6 dagen flink wat bloedverlies. Met 6weken en 3 dagen hadden we de eerste echo (ik wist toen noet 3 dagen dat ik zwanger was) Op die echo was alles goed. Dus ik schrok me rot toen ik naar de wc ging en daar heel veel bloed zag. Ik heb toen gelijk de vk gebeld en gelukkig kon ik gelijk komen. Het hartje klopte nog steeds. Ze zei verder dat ik misschien nog wel meer bloed zou verliezen omdat er wat zwarte vlekken achter mn placenta lagen zeg maar. Maar dat kan ze natuurlijk niet goed zien. Gelukkig was het bloeden maandag weer gestopt en heb ik geen bloedverlies meer gehad. x
Oh sassie wat fijn voor je dat alles goed is. Ik heb ondertussen flink wat buikpijn dus het zal wel niet oke zijn. Ik weet dat bloedverlies wel kan maar met buikpijn gaat niet goed... dat is pas s inds vanavond maar voelt niet goed helaas! BEdankt dames voor jullie antwoorden! En een hele fijne zwangerschap toegewenst!
Ja ik heb beide kanten meegemaakt, met 4,5 week matige ongi achting....maar heel onregelmatig, mijn jongste is nu 14 mnd.....afgelopen ronde bloedverlies aldoor last van mijn rug en helaas een mk met 5,2 wkn.....de rugpijn verklaart niet veel goeds, ga voor je duimen.
Ik hoop dat het goed zit! Ik had de eerste weken enorme buikkrampen (geen bloedverlies) en dacht ook dat het fout zou gaan.. Ik wil je geen valse hoop geven ofzo, maar volgens mij zou je bij een miskraam inmiddels wel aardig moeten vloeien! Laat je het nog weten? Succes!
Bedankt voor je bericht. Ik laat het zeker wel weten! Ik kan niet wachten om te bellen morgen.. al die zorgen doen natuurlijk ook niet veel goed... Maar ik vloei nog niet veel .. net zoiets als de 1e dag van de mensturatie dus ja dat valt wel mee...