Oma (schoonmoeder) heeft voor onze zoon zelf een bed gemaakt, onze zoon is gek op thomas de trein, maar hij heeft een 1 persoonsbed en alle bedden van thomas zijn peuterbedjes, dus besloot oma hem zelf te maken !. onze zoon is echt helemaal blij met zijn nieuwe bed !! op de 2e foto kun je zien dat oma de wielen in 3D gemaakt heeft en aan die grijze dingen die over de wielen zitten kan hij de lades open trekken (weet even niet meer hoe dat heet bij een stoomtrein ) maar we zijn er echt super bij mee
de bak voor is trouwens een speelgoedkist die aan het bed vast zit hij slaapt er nu een paar weken in ! oma is er een half jaar druk mee geweest, echt zoooo lief benzelf ook helemaal blij hahaha
Wauw he, als mijn oudste dat bed ziet wil ie 'm nu ook nog wel denk ik. Hij is vijf maar blijft Thomasfan.
Wow dit is toch het mooiste cadeau dat je van je oma kunt krijgen.. Een mooi bed die ze met liefde gemaakt heeft
Dat heeft Oma mooi gedaan! Ziet er echt heel gaaf uit! Hier ook een "ome thomas trein" fan. Hahah de broer van mn vriend heet tomas en ik krijg het er maar niet in dat het gewoon thomas de trein is en geen ome tomas de trein.
Jij kan ook niet slapen? Het is inderdaad een jaloers makend mooi bed. Mijn moeder is best handig, maar ik denk dat dit haar te veel zou zijn. Echt super.
oma werkt in de hout dus is indd aardig handig met haar handen, ze was er in januari al aan begonnen en in feb zou hij hem voor zijn verjaardag krijgen, maar het was even meer werk dan ze dacht en is er 6 maanden mee bezig geweest, maaaar daar is het resultaat dan ook naar, bedankt voor de leuke reacties !