bah, nu is de baarmoeder weer te klein

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pienie, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Pfff, vanmorgen bij de VK bleek (tegen mijn verwachting in) dat de groei van de baarmoeder iets achter lijkt te lopen. Nu voel ik af en toe steken dus kan mijn kleintje een beetje aan het indalen zijn waardoor het een paar cm scheelt.
    Ik weet heus wel dat het goed zit, maar steeds als ik weer denk: nu heb ik weer vertrouwen, bij ons gaat alles goed, dan word ik weer even teruggefloten :rolleyes: . Het begon bij de miskraam (totaal onverwacht), toen bij de 20 weken echo dat de niertjes niet helemaal goed leken (volgende week een echo) en nu weer dit. Ik weet dat het allemaal niet zo ernstig is en ik maak me dan ook niet echt zorgen. Ik baal alleen dat er steeds iets is waardoor ik even bewust word dat er iets mis kan gaan. :(

Hèhè, fijn dat ik even kon spuien! :D

2. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Jeempie meid, das niet leuk..vooral als alles zich dan zo lijkt op te stapelen! Dan lijkt alles negatief! Maar ik weet zeker dat als er iets niet goed was geweest dan had je dat echt wel gehoord!
    Probeer dat vast te houden! Tis moeilijk, ik ben een kei in negatief denken, maar echt, het komt helemaal goed met jouw kindje!

kus miek

Deel Deze Pagina