spannend geslacht echo

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kiiimberleey, May 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiiimberleey

Feb 26, 2013
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi mommies,
    Nou vandaag is het dan eindelijk zo ver onze geslacht echo van de kleine !!! Super spannend zeg.... vanaf dag één zeg ik zelf één meid maar nu begin ik wel te twijfelen hihihi...
    Heb totaal geen voorkeur zolang het maar gezond is.
    Maar één meid is ook leuk puur al omdat mijn gevoel dat echt goed zat...

Hoe was jullie ervaring met één geslacht echo

2. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

Jan 24, 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    Gaaf! wij krijgen ook een meid, afgelopen weekend gehoord!
    Laat je weten wat het word?

3. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Ben benieuwd!! Hoe laat is de afspraak?

4. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    spannend, denk dat deze topic verplaats gaat worden naar echo,s

heb je een voorgevoel?

succes vanmiddag

5. liniej

liniej Actief lid

Dec 12, 2012
    396
    0
    0
    super leuk en spannend zeg! hoe laat heb je de echo?
    wij hebben afgelopen maandagavond echo gehad. ik had vanaf begin af aan gevoel dat het een jongen werd, en met mij de rest van al onze familie en vrienden. alleen vriendlief en zijn broer dachten een meisje.
    maar we krijgen een zoon! helemaal leuk! al was een meisje natuurlijk net zo leuk!
    vind het wel leuk voor mijn schoonvader die vorige week voor het eerst opa is geworden van een kleindochter, en over een half jaartje dus ook een kleinzoon er bij (wat nog een verrassing voor hem is tot november)

laat je even weten wat er in je buik zit? :)

6. Kiiimberleey

Feb 26, 2013
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi mommies jaa vanavond pas 20:40 grrrr nog even doorbijten hihihi java sterk gevoel één meid wat echt 80% ook zegt dus super spannend
    Tuurlijk laat ik het meteen weten hihihi met winkelen vandaag ook weer te leuke dingen gezien oehhhh zo leuk ...

Ik twijfel nog of ik bij deze echo ook voor 4d gaat of gewoon 2d

Jullie mening
    Wat leuk dat jullie ook al weten zo tof om gericht te shoppen hihihi

7. bijoux

bijoux Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    1,237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    gewoon 2d. zou ik doen
    en pas na de 25 weken 3d/4d.

dan heb je het mooiste beeld.

succes!

8. liniej

liniej Actief lid

Dec 12, 2012
    396
    0
    0
    ik ben een fan van de gewone 2D
    vond het ook heel mooi om te zien hoe de kleine van binnen er uit ziet, hele skelet is zo mooi al, kon de kleine zien slikken en de aorta zien pulseren.. echt heel bijzonder!

9. saard

saard Actief lid

Jan 19, 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb m'n geslachtsecho om 20.15..... Pffff ben echt aan het aftellen!!! Spannend!
    Jij ook veel plezier straks!

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Spannend!! Ik was ook zoooo zenuwachtig! Mijn voorgevoel klopte trouwens. Veel plezier!

11. Edel

Edel Bekend lid

Feb 23, 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik had gevoel meisje en we krijgen idd een dochtertje! Ook bij mijn twee andere kindjes was ik telkens juist! Laten jullie weten wat het gaat worden? En idd maakt shoppen heel leuk! Ik heb al het een en ander gekocht voor haar!

12. saard

saard Actief lid

Jan 19, 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaaaa een jongetje!!! M'n gevoel klopte!!! Wauw ben er helemaal blij mee!

13. Kiiimberleey

Feb 26, 2013
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhhh saard wat geweldig leuk dat je gevoel goed zat gefeliciteerd!!!

Mijn d gevoel zat ook goed......één meid hihihi lekker roze

Trouwens toch voor 3d gekozen en mijn2d gekozen was nu al zo bizar goed te zien wauw nooit verwacht, nogwel heel dunnetjes wasze maar ze was al net als mama aan het poseren en eigenwijs doen

3d gekozen omdat ik medische ben en écht één hoop echos heb totaal 6 al en dinsdag ookwilde nu toch iets anders

14. saard

saard Actief lid

Jan 19, 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kiimberleey:

Oh wat gaaf! Super gefeliciteerd! En leuk is dat he dat je gevoel goed zat!! Inderdaad lekker shoppen, ik kan echt niet wachten om leuke dingetjes te kopen voor de kleine man!

15. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    super!! en dat je gevoel goed zat

effe on topic

Hoe weten jullie ( afgaand op jullie gevoel) wat het word of denkt te worden?
    Iedereen vraagt aan mij en heb je gevoel wat het word? ik zeg geen idee weet ook niet wat ik moet voelen had ik vorige x ook niet echt

16. liniej

liniej Actief lid

Dec 12, 2012
    396
    0
    0
    @Kiiimberleey; wat leuk! gefeliciteerd!!

@smiley3; ik weet niet waarom, maar had gewoon vanaf het begin zoiets van 'het word een jongen!'
    maar aan de andere kant heb ik dat 'gevoel' of idee al vanaf mijn 14de.. '4 kinderen voor mijn 30ste. jongen - jongen - meisje - jongen' haha alleen vriendlief vind 2 kindjes genoeg dus denk niet dat ik er ooit achter kom of het klopt.
    mijn eerste zwangerschap eindigde in een miskraam, en nu krijgen we dus een zoon. wie weet de volgende een meisje? :D

ik wist het ook al wel beetje door de theorie. schijnt dat meisjezaad langer overleefd en jongenszaag sneller zwemt. dus als je ruim voor je eisprong seks hebt is de kans op een meisje groter. en vlak voor je eisprong heb je meer kans op een jongen... maar ja, waar ligt die grens....? dat hangt af van de kwaliteit van het zaad en hoe goed het samen gaat met de zuurtegraad van de baarmoeder enzo.
    wij hebben iig de dag voor en de dag na mijn eisprong seks gehad (niet bewust hoor!)

heel verhaal :p

17. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    nou heb dus seks gehad na me 1e positieve ovutest en dag erna en tussenin me ei gehad dus ja wie weet kloppen me pendels dan toch;)

ergens denk ik dat het een jongen word dat staat los wanneer ik seks heb gehad en me gevoel meer om andere redenen wat ik bij me vorige zw schap helemaal niet had

18. liniej

liniej Actief lid

Dec 12, 2012
    396
    0
    0
    dan word het wel heel spannend he smiley3!!
    maar denk dan dat kans op een jongetje iets groter is... :) maargoed, het kan altijd alle kanten op gaan. theorie is heel leuk, maar de natuur doet wat die wil! :p

19. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Yep!

Iedereen die t weet denk ook jongen vraag me niet waarom
    vorige x hadden ze het ook goed

denk toeval;)

20. Kiiimberleey

Feb 26, 2013
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach ben benieuwd smiley

Ja gevoelsmatig was het gewoon één meid kan niet uit leggen hahaha maar laatste weken soms toch twijfelen...
    Ook iedereen die mij écht goed ken zei één meid kan op me schoon fam na....

Share This Page