Hoi hoi ik heb echt jullie hulp nodig ik heb net na controle gehad van me curretage nu blijkt dat me baarmoederslijmvlies verdikt is vorige week heb ik me ei gehad en zit nu 6 dagen voor nod hij zei dat het misschien een nieuwe zwangerschap was... Mijn vraag is wie heeft dit ook gehad en bleek idd zwanger?! Heb wel al zwangerschap symptomen en ongi gevoel in baarmoeder onderzoek was net ook gevoelig.. Hoop dat iemand me kan helpen
Pfoe, spannend! Geen ervaring mee op die manier, maar ik heb wel veel gehoord dat je "vruchtbaarder" bent na een curretage. Niet dat je ei langer vruchtbaar is, maar omdat je baarmoeder is schoongemaakt, is het slijmvlies toegankelijker en zou de innesteling voorspoediger moeten kunnen gaan. Dus onwaarschijnlijk is het echt niet hoor! Ik ben in augustus gecurreteerd en had begin oktober een positieve test in handen! En het is een goede zwangerschap, terwijl het bij mij al vaak is misgegaan! sterkte in deze spannende tijd! Groetjes Patricia
Idd heeeeeeeeel spannend gaan 6 hele lange dagen worden! Heb wel symptomen dus hoop echt dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn! En dat ik niet alsnog ongesteld word vraag me af of er meerderen vrouwen zo iets hebben mee gemaakt of ervaring mee hebben Patricia bedankt voor je reactie!!
Mijn theorie is altijd dat als je symptomen hebt je ook wat op een test zou moeten zien.... Maarja ik test altijd veel te vroeg Maar is igg een goed teken !
Heb test gedaan maar is negatief maar heb echt ongi gevoel al paar dagen en moe duizelig misselijk gevoelige borsten en dat had ik de vorige keer ook en heb normaal nooit ongi gevoel voor me nod in iedergeval niet een week van te voren
Bij mij zagen ze dat afgelopen week ook bij de na controle van de curettage en bij mij betekende dat gewoon dat mijn ei eraan kwam zei ze! Weetje zeker dat jij je ei al had?
Ja 100% heb ovuluatie testen gebruikt en voel hem altijd heel duidelijk dus heb hem 8 januari gehad dus kan geen ei zijn wat er aan komt..
Een verdikt baarmoederslijmvlies kan ook betekenen dat je in de tweede helft van je cyclus zit. Dus tussen je eisprong en menstruatie. Volgens jou heb je net een eisprong gehad, dus dat zou dan kloppen. Het hoeft nu nog niet op een zwangerschap te wijzen. Maar het kan wel, als je niet ongesteld wordt. Het is dus afwachten. Ik hoop voor je dat je weer zwanger bent, succes!