Ik ben echt zo moe....en word er ook zo uh..moe van Ik kan me ook echt nergens toe zetten....hang aan tafel achter mijn laptop. Heb net het haar van mijn peuter ingevlochten en de tranen rollen over mijn wangen van het gapen. Moet eigenlijk ook nog de was in de droger doen en boodschappen doen...maar ik heb geen zin!!! Harrejasses, wanneer gaat dit ook alweer over?
Ik hoop snel... Hier helaas precies hetzelfde... Af en toe weet ik het gewoon echt niet meer. En ze begrijpen het allemaal ook niet. Ze snappen gewoon niet HOE moe ik ben. Bijna uitgeput zelfs... Pfffff Sterkte!
ja kan vermoeiend zijn zo'n baby bakken hahaha, zeker als je er al twee hebt rondlopen, ik was ook moe in het begin, werd wel wat beter (nu is het weer klote maar goed, laatste loodjes he haha)
Pff.....zit al 2 weken thuis, maar het wordt er niet beter van. Had eerst een weekje vrij en daarna ziektewet. De vermoeidheid komt hier ook wel door mijn schildklier. Het is wachten totdat de medicijnen aanslaan, maar jeetje! Vandaag ook de enige dag in de week dat de jongste de hele dag thuis is en wat is ze druk! Kan geen moment stil zitten, dus even lekker op de bank liggen is er ook niet bij haha! Jaa....baby bakken. Tjongejonge, wat kost dat broeden een energie
Je heet niet voor niks MOEder... Vervelend is het wel! Hier ook pff. En dan kān ik slapen., lukt het niet... aargh
Bij mij is het sinds een week beter.. Moet natuurlijk wel een uurtje slapen maar daarnaast heb ik eindelijk weer de kracht om het huishouden te doen. Alle voorgaande weken was ik ook echt moe en kon mezelf er maar moeilijk toe brengen om wat te doen.
Herkenbaar. En het word alleen maar erger Eerst had ik s'avonds nog wel genoeg energie. Maar nu steeds minder. Ik ben een avond mens, en s'avonds heb ik dus het meeste energie.
Ik heb hier ook zo'n last van. Ik val om 19uur al bijna in slaap. Ga echt al om half 9 naar bed, zo gezellig voor vriend Maarja ik ben dan gewoon op. Nu ben ik ook weer toe aan een middagslaapje, maar moet dochter zo uit school halen. Denk dat we vanmiddag maar weer een filmpje gaan kijken, dan kan ik even liggen. Stiekem hoop ik dat ze bij iemand wil spelen vanmiddag, maar daar heb ik een hard hoofd in.
Helemaal herkenbaar... in mijn omgeving met meerdere zwangeren die net iets verder zijn en daarbij is dat al flink weggetrokken. Vanaf 12/14 weken als het goed is...
Ik heb pas net ontdekt dat ik zwanger ben maar val nu al om van moeheid. lig er vroeg in en mn vriend kijkt me de hele tijd gek aan haha normaal lag ik er pas rond half 1 in nu al rond 8 en kan slapen tot sint juttenmus als ik geen wekker zet.
Ooh ik heb net even 1,5 uur met de jongste in bed gelegen. Lang leve netflix Ze heeft keurig naast me gelegen en af en toe kreeg ik een kusje. Ga maar lekker japen mama. Zooo lief! Kan er nu weer even tegen aan. nu snel opfrissen en de oudste ophalen.
Vanaf week 14 ging het bij mij wat beter. Maar nog steeds niet dezelfde energie als voor m'n zwangerschap.
Oh ja, vreselijk die moeheid. Echt de allerergste kwaal wat mij betreft. Dat je lijf gewoon NIET vooruit wil... Maar als het goed is gaat het over dames! Ik ben nu in een betere periode aangeland (19 weken zwanger) en t is niet als vanouds maar ik ben wel weer een beetje mezelf. Ik werd er ook zo chagrijnig van om van alles te willen, maar niks te kunnen, blegh... Hou vol, het wordt beter!!!
Hier vandaag ook een slopend dagje! Ben wel vaak moe laatste tijd maar vandaag heel extreem. Ben al paar x in slaap gedommeld.. Helaas helpt het niets. Vind het erg pittig, heb ook veel pijntjes. Even naar de keuken lopen is al een overwinning. Hoop dat het komt van m'n shopuitje gisteren. En dat ik morgen weer normaal moe ben
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Super leuk. Lekker van genieten dat en als je veel kunt slapen, voor je het weet lig je constant wakker en moetje er midden in de nacht uit om te plassen
Haha! Heb echt het gevoel een nacht te hebben door gehaald. Gelukkig kan ik morgen eindelijk weer uitslapen
gedicht van Jolanda Horsten Moe.. Ik maak.. Je voetjes en teentjes. Je armpjes en beentjes. Ik maak twee longen en twee nieren. Talloze botten en heel veel spieren. Je hartje dat ik al heb horen kloppen. Niets kan mij nog stoppen. Kijk, ik maak ook zomaar je maag. En wat een mooi neusje, zo zie ik het graag. Je milt, je lever en je darmen. Je knuistjes, stevig vast aan je armen. Piepkleine oogjes, maar die zitten nog dicht. Links en rechts in je lieve gezicht. Zo ben ik de hele dag in touw. En langzaam maar zeker creëer ik de hele jou! En soms... Soms, ben ik even moe. Maar dat is toch niet vreemd als je ziet, wat ik allemaal doe?
hoi hier ook heel moe maar met name in de ochtend ik kan wel slapen tot 12 uur in de middag inmiddels 28w en 4 dagen zwanger als ik smiddags om 2 uur ga liggen schrik ik pas tegen 4uur half5 wakker en dan red ik het wel om savonds tot 12 uur wakker te blijven maar als je dan snachts 3x moet plassen dan ben ik er sochtends niet uit te branden vaak dwing ik mezelf om sochtends echt even iets in huis te doen zodat de middag de rust in kan zetten dat helpt mij wel moet ook weer niet teveel doen want dan stort ik wel in savonds op de bank middenin een film hahaha groetjes