bij(normaal) gebruik pil, toch zwanger ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door danili, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danili

    danili Bekend lid

    22 mei 2006
    808
    0
    0
    hallo,

    Zijn er hier ook meiden die ondanks dat ze de pil normaal op de goedemanier slikken, toch zwanger zijn geworden?
     
  2. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hoi Danili. Ik zelf niet, maar een klasgenoot van mij wel. Het kan gebeuren als je bijv. diarree hebt gehad of over hebt gegeven waardoor de pilstoffen direct weer uit het lichaam gaan en dus niet hun normale werking verliezen.
     
  3. Miepie80

    Miepie80 VIP lid

    6 mei 2007
    8.101
    3
    0
    Ja, ook een vriendin van me. Niet ziek geweest, geen medicijnen gebruikt en netjes elke dag de pil geslikt en toch zwanger.

    Een andere vriendin trouwens ondanks haar hormoonspiraaltje ook zwanger.

    Gebeurt dus wel, geen enkel voorbehoedsmiddel is 100% safe... behalve dan geen sex.
     
  4. gabje20

    gabje20 Bekend lid

    20 jan 2006
    597
    0
    0
    Ja mijn vriendin is ookzwanger door de pil heen geraakt, ze had die periode veel stress. Waarschijnlijk komt het daar door zei haar dokter.
     
  5. danili

    danili Bekend lid

    22 mei 2006
    808
    0
    0
    aha,dus het kan toch...
    hmmm..
    ik vroeg het nl omdat ik heel veel symptomen heb, die ik tijdens mijn eerste weekjes zwangerschap van mijn zoontje ook had.
    dussss.....

    - hele lichte menstru afgelopen keer, terwijl ik "normaal" in de stopweek flink bloed verlies.
    - kortere menstruatie, "normaal" zo t/m vrij
    nu ma t/m vrij
    - gevoeligere tepels
    - duizelig met vlagen
    -emotioneler om niks
    - soms lijkt er wel van binnenuit wat te strijken tegen binnenkant buik. (lijkt me wel wat vroeg, maar je weet mr nooit)
    - erg moe laatste tijd
    - last van zere, vermoeide ogen.
    - zomaar neigingen tot braken bij rare geuren.(niet kotsen)


    maar ik durf ook niet zo goed een test te doen. stiekem toch een beetje bang dat die negatief is.
    het zou geen ramp zijn om nu weer zwanger te zijn.
    was nog niet de bedoeling hoor, zijn niet aan het klussen of zo. ben nog netjes aan de pil.

    Maar mocht het zo zijn, is het super welkom!
    Wilden nl zelf weer zo'n beetje november december gaan beginnen met klussen voor een tweede.Onze eerste is nu 9 maanden oud.

    Weet bijna zeker dat het niet zo is hoor, maar ik denk dat ik een dezer dagen toch maar een testje ga doen, alleen voor de zekerheid, aangezien er de komende tijd nogal wat zuipfeestjes aan zitten te komen. ;)

    Ik heb alle pillen netjes geslikt afgelopen maanden, en niet aan de diarree geweest, of gespuugd binnen 3 uur na inname. stress ook niet....
    Lijkt me erg sterk, maar heb idd wel meer van deze verhalen gehoord/gelezen...

    Als ik het toch niet vertrouw en een test gedaan heb, laat ik het jullie weten..
     
  6. danili

    danili Bekend lid

    22 mei 2006
    808
    0
    0
    mooi, ik heb een testje gedaan voor de zekerheid, en hij is negatief.....weten we dat ook weer, kan ik met een "gerust" hart weer slechte dingen doen..
    (lees: drinken) ;)
     

Deel Deze Pagina