zo moe....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamamadelon, 31 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

    mamamadelon Fanatiek lid

    13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    hoi allemaal!

    ik ben nu 31 weken zwanger,en ben zo ontzettend moe.
    ik werk 5 dagen per week van 8 tot half 4 en heb een reistijd van een uur heen en terug. met het OV.
    als ik thuiskom eten mijn partner en ik en daarna ben ik helemaal versleten.
    ik doe zittend werk,dus geen zware dingen.
    mn ijzer is gecheckt en alles was goed.
    ook eet ik genoeg groente en fruit.
    is dit normaal dat ik zo moe ben en `s avonds om 10 uur al in coma lig,hebben jullie dit ook?

    Groetjes!
     
  2. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    ik heb dat deze zwangerschap ook.

    Vanaf dat ik mijn bed uit ga tot dat ik er in ga ben ik gewoon doood en doood op.
    Ben helemaal gebroken van vermoeidheid en heb er serieus eerlijk waar wel eens om gehuild.
    Alles werd me ff teveel door de vermoeidheid en het sloopt je werkelijk enorm.
    Bij mij is die vermoeidheid ook niet opgehouden het is nu echt dus al 37 weken lang zonder stop!
    Ook mijn ijzer is normaal.... eet groente en fruit en neem zwangerschapsvitamine.
     
  3. Krullebol

    Krullebol Actief lid

    31 dec 2006
    386
    1
    0
    Ik heb dat ook, ik ben wel blij om te horen dat ik niet de enige ben! Ik ben nu halve dagen gaan werken omdat ik het gewoon niet meer volhield, dit ook op dringend advies van de gyn. Dat gaat wel beter moet ik zeggen, maar ik blijf moe. Ik eet goed en gezond en slaap 10 uur per nacht, maar mijn energie wil gewoon niet...Ik heb het dus nu maar geaccepteerd als iets wat wel zal blijven tot het einde van de zwangerschap en houd er gewoon rekening mee...Maar leuk is anders!
     
  4. pollywol

    pollywol Actief lid

    14 aug 2007
    264
    0
    0
    Ben nu 28 weken zwanger en ook aan het wachten op de periode dat je meer energie zou krijgen! Ik vind 10 uur 's avonds al een mijlpaal. In het weekend probeer ik dat te halen, maar door de week is 9 uur al echt maximum hoor :( Ook hier Hb en zo allemaal goed. Volgens mij is het maar bij een paar zwangeren dat ze ook echt fit zijn. Bij mijn zwangerschapsgym is er 1 op de 10 fit, de anderen liggen gewoon voor pampus 's avonds. Hoort erbij, nog even te gaan.....
     
  5. laika10

    laika10 Actief lid

    28 jul 2007
    213
    0
    0
    hilversum
    Ojee dit is echt motiverend...ik ben pas 9 weken zwanger en het hield me op de been te denken dat het wel over zou gaan na een paar weken :(

    Zijn jullie ook al vanaf het begin zo moe, of kwam dat pas later in de zwangerschap?
    Zou er trouwens niet wat voor zijn om wat meer energie te krijgen?

    Groeten Laika
     
  6. Fem

    Fem VIP lid

    28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb het ook zo erg, geestelijk ben ik wel uitgerust, maar lichamelijk? Om half 11 lig ik erin 's avonds en slaap zeker 10 uur, daarnaast werk ik ook 5 dagen per week van half 9 tot half 6, maar vanaf volgende week ga ik een dag minder werken, ik trek het gewoon niet meer.

    HB is helemaal goed en ik neem ook netjes mijn vitamines e.d. dus ik denk niet dat het daaraa ligt hoor....

    sterkte allemaal
     
  7. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum

    Ik was vanaf het begin al moe, en jaa er zijn zat producten waarvan gezegd word dat je energie krijgt.
    Alleen bij mij moet het nog uitgevonden worden want er werkt gewoon helemaal niks!
     
  8. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik had dat ook rond die periode.
    Zooooooo moe,helemaal kapot was ik.
    Ik lag elke avond als een zombie op de bank en zat echt zo van; Kmoet nog bevallen ook :confused:
    Maar gelukkig leek ik alle energie toen weer te hebben ;)
    Als je moe bent gewoon lekker gan relaxen,liggen,bad nemen,boekje lezen of gewoon lekker lui voor de tv hangen.
    Is niet niks hoor een dikke buik meeslepen en al die gierende hormonen!
    Neem je rust als je dat nodig hebt!

    Liefs!
     
  9. Anz

    Anz Actief lid

    21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Pfff...
    Hier nog een!
    Heb dit weekend m'n dochtertje bij m'n moeder geparkeerd zodat ik eindelijk iets aan de babykamer kan gaan doen, want EN dikke buik meeslepen EN een peuter de hele dag bezighouden, vind ik eigenlijk al genoeg! Ik had er al veeeeel eerder mee bezig moeten zijn, toen ik idd een paar weken had van extra energie. Maar nu eindelijk even alleen wil ik eigenlijk alleen maar slapen!
    M'n vriend heeft het extreem druk met z'n eigen bedrijf en is echt van 7 tot 22 weg. Daar kan ie weinig aan doen, ik mag echt blij zijn als hij even wat weekjes vrij neemt na de geboorte. Hij vindt t zelf ook niet leuk, en zegt dat ik makkelijk zijn ouders in kan schakelen voor het een of ander. Maar daar heb ik helemaal geen zin in!
    Ach, laat mij maar zeuren.
    Het zal wel nestdrang zijn die ik te moeilijk kan botvieren!
     
  10. wondertje nr 3

    wondertje nr 3 Actief lid

    24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    Ik heb dat ook ben ook zo moe alleen.....
    ik kan niet in slaap komen savonds en snachts maar overdag kan ik de hele dag slapen erg vervelend
     
  11. johana79

    johana79 Fanatiek lid

    22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ooeee pfoeh wat een herkenning :D
    Ik ben ook moe...eigenlijk al vanaf begin van de zwangerschap maar rond week 16 was het zo erg dat ik gewoon na 2u smiddags niet meer normaal functioneerde. Ik werkte 34u heb ook verder geen lichamelijk zware baan. Merk dat ik het geestelijk wel bol kan werken maar lichamelijk moe ben. Ben nu in overleg (en na zoveelste huilbui) met baaslief om de tafel gegaan en werk nu 6,5u per dag. Ik ben dan rond half 3 thuis, slaap een half uurtje..en kan het dan volhouden tot savonds een uurtje of 10..in het weekend soms iets langer maar dat kost echt moeite ;)
     
  12. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Ik heb tot week 16 extreme moeheid gehad, waarna een periode kwam van extra energie. en rrond week 33 kwam de moeheid ineens weer.
    tsja luister naar je lijf is het enige wat ik kan zeggen. Als je werk te zwaar wordt ook aan de bel trekken. misschien dat je een paar uurtjes minder kan werken en de overige uurtjes ziekmelden.
     
  13. loodje

    loodje Actief lid

    1 feb 2007
    241
    0
    0
    hai meiden

    hier ook een die elke avond uitgeteld op de bank ligt en om 9 uur dr bed op zoekt. Het is tussendoor een paarw eken goed gegaan, maar nu ben ik weer terug bij af. Niet zo gezellig voor vriendje lief, maar ik heb mijn nachtrust echt nodig
     
  14. mamamadelon

    mamamadelon Fanatiek lid

    13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    nou ik ben dus niet de enige 8)
    ga dit gelijk aan mn vriend laten lezen want die denkt dat ik vooral lui ben :D
    zijn vandaag de stad in geweest,was helemaal gebroken toen ik terug was,terwijl we maar een uurtje zijn geweest!
     
  15. jendo

    jendo Actief lid

    16 feb 2007
    151
    0
    0
    lerares
    Ik ben ook erg moe maar heb nu nog vakantie... Ik zie erg op tegen weer te gaan werken. Zeker in de eerste weken is het staan voor een klas normaal al vreselijk intensief.. En nu.. Ik ben erg benieuwd, maar goed ik heb er alles voor over! Ik hoop zo dat het deze keer goed mag gaan!
    Groetjes Jen
     
  16. Euhmzz

    Euhmzz Actief lid

    14 jun 2007
    465
    0
    0
    Ik ben ook steeds moe, moe, moe. Wij wonen bijvoorbeeld op de eerste etage en telkens ik die trap gedaan heb... pfff... Echt zere benen en net of ik 10 trappen gedaan heb :)
     
  17. Tess2704

    Tess2704 Lid

    17 apr 2007
    76
    0
    0
    Account Manager
    Wat fijn te lezen dat ik echt niet de enige ben. Ik heb me vanmorgen ziek gemeld met deze verschijnselen, ik kan werkelijk niet meer.
    Helaas kan ik niet zoveel slapen achter elkaar van de rugpijn.
    Ben nu met mijn bed uit en als ik weer een tijdje op ben kan ik straks weer lekker slapen.

    Ik lees dat sommige van jullie het tot 10 uur uithouden
    'savonds, nou 21.00 uur is het het uiterste hoor om zelfs al om 20.30 uur.
    Mijn verloskundige had me vorige week al gewaarschuwd dat ik echt op mezelf moet passen, heb ook regelmatig hardebuiken.
    Gelukkig had ik net mijn baas aan de telefoon en had een en al begrip.

    Vanmiddag weer heerlijk slapen........mmmmmmmm

    Liefs Tess
     
  18. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    mag ik me aansluiten. Ik geef nog fulltime les op de middelbare maar trek het niet meer, hebben morgen een gesprek met de arbo arts.

    Na het werk om 15.00 uur ga ik slapen tot mijn man me wakker maakt voor het eten. Daarna om 21.30 weer naar bed. Als ik in het weekend niet voldoende rust 's middags dan lig ik er al om 19.00 uur in. Ik voel me geestelijk helemaal uitgeput.
     

Deel Deze Pagina