Ik herken het zo!!! Ben ook echt gesloopt! Werk parttime en heb mijn eigen bedrijf ernaast dus ik draai veel uurtjes. Teveel. Ik probeer er doorheen te bijten en de dagen die ik vrij heb doe ik ook echt daadwerkelijk niks!
Ik heb het ook. De ene dag gaat het iets beter dan de andere dag maar ik ben ook kapot! Zo energieloos. Ik heb het ook niet echt in mn ritme om overdag even te gaan liggen. Wel geprobeerd maar dan bedenk ik me weer dat ik ook nog moet stofzuigen of boodschappen moet halen etc. En van de vermoeidheid word ik weer erg misselijk. Het is wat haha... Ik gebruik trouwens utrogestan waarvan de bijwerkingen ook vermoeidheid van zijn dus gaat lekker dubbelop.
Zo herkenbaar. Bij mij begon het rond de 6 weken en het is nu met 15 weken nog steeds hetzelfde. Ik geef er gewoon aan toe anders pest je jezelf er alleen maar mee.
Ik was rond week 6 echt helemaal gesloopt, kon de bank niet afkomen. Was in de kerstvakantie, en kon me niet voorstellen hoe ik de week daarna weer aan het werk zou moeten. Gelukkig voelde ik me toen wel beter. Nu nog steeds af en toe moe, maar het gaat al een stuk beter.
Ik ben ook nog steeds heel erg moe. Al een tijdje probeer ik op vrije dagen een uurtje te gaan liggen 's middags. De vermoeidheid wordt er niet minder om maar mijn lichaam heeft het gewoon nodig. De laatste weken zijn heel stressvol geweest en ik heb het gevoel dat ik lichamelijk en geestelijk "op" begin te raken. Veel sterkte allemaal!
Ik ben nu 6 weken en elke dag super moe.. Slaap elke dag 12 uur, de oplossing is er gewoon aan toe te geven als het kan denk ik!