4 dagen geleden hadden we de 20 weken echo. Alles was goed gelukkig. Ergens ben ik heel zeker wat het geslacht is van de kleine en ben enorm nieuwsgierig. Mijn vriend wil het absoluut niet weten. nu het dilemma, vraag ik het na en bevestig wat ik zag op de echo (of juist niet) of houd ik het op de vrij grote overtuiging die ik nu heb, met de kans dat ik er helemaal naast zit uiteindelijk..... eerste keer wisten we het helemaal niet, maar toen kregen we niet een foto waardoor ik vrijwel helemaal overtuigd ben. Is dat niet gek als ik het wel weet en hij niet
Ik zou het persoonlijk niet navragen als jullie het niet beide willen weten want ik denk dat je jezelf toch verpraat waardoor hij het dan alsnog weet..
Ik vind ook wanneer je afgesproken hebt het niet te weten dat je dat dan ook niet moet doen, als je vriend het absoluut niet wil weten en jij verspreekt je heb je de verrassing verpest. Heel spannend hoor!
Lijkt mij persoonlijk ook erg lastig om als je het geslacht weet het voor je partner 'geheim' te houden. Kans dat je je verspreekt is idd aanwezig en ook bij het maken van keuzes van kleding/spulletjes heb jij al een bepaalde voorkennis. Dus ik zou zeggen of hem 'overhalen' om het geslacht wel te willen weten of het voor jezelf ook een verassing te laten zijn.
Beckje wil het wel weten begrijp ik maar haar vriend niet.als ik het wel wil weten maar mijn man niet ja dan zou ik het toch voor me zelf vragen hoor.dus nee ik vind het niet raar.tuurlijk is er een kans dat je je verspreekt.maar ik persoonlijk vind het een niet belangrijker dan de ander.kijk als je het allebij niet wil weten dan vind ik het anders.
Heb je dit met je vriend besproken, dat jij het evt. wil navragen omdat je het wel graag wil weten? Het is wel wat ongebruikelijk misschien, maar als jullie er zelf geen problemen mee hebben dat jij het wel weet en hij niet, dan maakt het toch niet uit wat anderen ervan denken? Ik vind het niet gek in ieder geval..maar wel lastig misschien. Zelf zou ik zoiets maar moeilijk voor me kunnen houden en het ook niet leuk vinden om zolang voor me te moeten houden, dus in de situatie dat mijn man het echt absoluut niet zou willen weten dan zou ik het ook niet willen weten om die situatie te vermijden. Maar iedereen is hier anders in natuurlijk! Jij kunt zelf het beste inschatten hoe die situatie voor jou zou zijn. Succes!
Moeilijke keus! Zou het denk ik met je vriend bespreken, wat vindt hij ervan dat jij het wel wil weten? En weet hij al wat jij op de foto hebt gezien? En ben je niet bang dat je je verspreekt? Hoop vragen he Jullie moeten bijvoorbeeld wel gewoon meisjes en jongens namen verzinnen, misschien wil je al wat geslachtsgebonden dingetjes kopen die je nog niet aan je vriend kan/wil laten zien... Ik zou het zelf naar vinden om zo'n "geheim" te hebben over onze kindjes voor m'n vriend, maar dat kan ik voor jou natuurlijk niet beslissen...
Ik zou het gewoon overleggen met je partner. Hij wilde het perse niet weten en ik wilde het deze keer eigenlijk wel weten. Heb dit aangegeven en na lang gesprek de conclusie: als hij het niet wil weten zijn goed recht, als ik het wel wil weten evengoed mijn goed recht Ik weet het dus nu al bijna 17 weken en hij weet het nog steeds niet! Je hoeft dus zeker je mond niet voorbij te praten.. Hier in elk geval nog niet gebeurd.
Ik zou het inderdaad overleggen en op zo'n manier afspreken dat jullie allebei je zin kunnen hebben. Waarom zou zijn keuze van niet willen weten belangrijker moeten zijn dan jouw keuze van wél willen weten. Inderdaad goed opletten dat je je niet verspreekt en gewoon toch nog eventjes wachten met specifieke kleurtjes in huis halen.
Ik zou inderdaad eerlijk tegen hem zijn en zeggen dat het je een beetje gek maakt jij wil het zo graag! En ook heb je een vermoeden. En als hij dat weet vragen of hij het nog steeds niet wil weten. En als hij het dan nog niet wil dan accepteren dat je het niet te weten krijg, dat was de afspraak. Maar Jeetje meid ik zou knettergek van Mn zelf worden ik zou het nu dan echt wel willen weten anders hou ik me zelf hier de hele zwangerschap zoet mee en dat zou ik dan weer zonde vinden. Succes meid!
Bij onze jongste wilde mijn man het ook niet weten en ik wel ik heb uiteindelijk een geslachtsbepaling laten doen. (uiteraard in overleg) Heb me nooit versproken, we hadden het altijd over hij/zij en voornamelijk beeb...