Zo moe

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Meis28, 27 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Hier toen de eerste keer iets van drie kwartier, toen viel ze in slaap.
    Fijn dat het uiteindelijk toch gelukt Is gisteren!
    Ik zou vanavond niet meer samen naar bed want dat werkt toch niet, dan gaat hij weer keten, maar in zijn eigen bed en laten huilen. Niet teruggaan, pas als hij rustig is of slaapt. Als je vanavond samen met je man bent is het makkelijker vol te houden. Dit Is anders dan de tien minuten methode want daarmee heb je toch ook nog veel interactie en dus aandacht, en dat is leuk. Voor je zoon dan. Als je niet teruggaat krijgt hij ook geen aandacht en daar is helemaal niks aan. Als je het kunt volhouden is het met een paar dagen over, echt. Succes vanavond!

2. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Thanks! M'n man is morgenavond thuis. Alleen vind ik dat vaak nog lastiger want hij is er niet echt voor om hem te laten huilen. Dus misschien dat hij dan uiteindelijk Naar m toe gaat.. Maar dan kunnen we minstens afspreken dat hij met hem in zijn kamertje blijft bijvoorbeeld..?

3. Loveloes

Loveloes Niet meer actief

Succes vanavond! ;)

4. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Het is belangrijk dat jullie op een lijn zitten en hetzelfde doen.
    Leg je man wel nog een keer goed uit dat jij het de andere 6 avonden moet doen zonder hem.
    En als jij toch graag wil proberen hem te laten huilen dat hij dan achter je moet staan. Tenzij het echt tegen zijn gevoel in gaat natuurlijk.
    Misschien kun je hem dit forum laten lezen.
    Succes vanavond!
    Je zit er nu middenin neem ik aan?

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Bedankt meiden! Hij kan geen Nederlands dus laten lezen gaat niet haha maar heb het hem al wel gezegd dat ik nu weer bezig ben met deze manier. Morgen maar even kijken hoe we het doen. Heb hem er net in gelegd, hij viel bij de fles half in slaap maar toen ik hem in bed legde begon ie alweer te bewegen en te doen. En meteen gepoept, hij heeft een beetje diarree :-/ dus moest m meteen alweer verschonen! Nu ligt hij te huilen/jammeren en mama te roepen, kaka te roepen (maar geloof niet dat hij alweer gepoept heeft) maar ga er voorlopig nog maar niet heen. Hij is iig momenteel niet overstuur! Ben benieuwd...

6. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Fijn dat hij niet overstuur is.
    Dan is het een stuk minder heftig.
    Even op forum blijven, film kijken oid. Dan ben je een beetje afgeleid.

7. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Af en toe toch flink huilen. Ben er 1 keer even heen gegaan na een kwartier, heb hem neergelegd en gezegd dat ik weer even wegging en hij lekker moest slapen. Meteen weer huilen, heb hem even laten gaan. Hij riep steeds mama, soms papa, en er kwamen nog meer namen voorbij, kaka.. Auto... Jengel jengel.. Na weer een dik kwartier a 20 minuten weer terug gegaan en hij liep al naar z'n lig plekje in bed (hij staat namelijk altijd) en ging meteen liggen dus ben heel even blijven staan omdat ik dacht dat ie meteen zou inslapen. Maar hij pakte z'n Nijntje en begon weer te kletsen .. Grr!! Ben toen langzaam weggelopen en geloof dat hij het niet doorhad ofzo want hij was stil... En hij sliep volgens mij binnen een paar minuten al! Had ondertussen vast wat opgeruimd en verder heb ik eigenlijk met m'n mobiel op bed zitten luisteren en wachten :-/ nu lekker rust en zo gelijk slapen!!

8. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.186
    823
    113
    Al eens een babyprojector geprobeerd?

9. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Wel muziekjes en dat hielp ook niet echt duidelijk. Heb wel een baby projector en heb ook een nachtlampje met projectie van een uiltje, ik zou het natuurlijk kunnen proberen? Was altijd bang dat hem dat juist zou afleiden en wakker houden

10. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hier ook zo een periode
    Als ik haar in bed leg is het krijsen, als mijn man haar in bed legt is er geen probleem.

11. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Vandaag 18 maanden controle gehad en nog eens even daar gevraagd mbt het slapen.. Maar hier denken ze anders.. De zuster zei: hij heeft blijkbaar gewoon jullie nodig, als hij straks groter is zal dat beter gaan maar er bestaat geen methode om hem beter te laten slapen, dat is ouderwets. En laten huilen helpt niet.. Ok daar zit wel wat in, maar aan de andere kant heb ik zoiets van: je kan ze toch nu wel aanleren dat ze rustig zelf kunnen gaan slapen? Rond deze leeftijd is het wat anders dan wanneer het nog een kleine baby is denk ik

12. Loveloes

Loveloes Niet meer actief

Ik ben het absoluut niet met jullie cb eens. Natuurlijk geldt dit voor baby's, maar ik vind dat je kindje nu op een leeftijd is waarop je hem wel kunt leren om in z'n eigen bedje gewoon te gaan slapen. Maar ik weet dat hier veel verschillende meningen over zijn. Dus kies wat het beste bij jou past!

13. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Idd.. Sowieso is de denkwijze hier in Spanje heel anders hoor.. Ze kijken me ook al raar aan als ik zeg dat m'n kindje om 20:00 naar bed gaat. Okee nu in de zomer is het idd rond die tijd nog vaak heel warm en lijkt het midden op de dag, dus vindt men het vreemder dan dat ik dat in de winter zeg. Maar ik ben echt niet van plan pas om 22:00 m'n kind naar bed te doen of tegelijk met mij naar bed te laten gaan en op 1 kamer of 1 bed te slapen :-/ zeg niet dat het verkeerd is maar daar rust ik echt niet van uit

Deel Deze Pagina