Klopt je kan zien of je een actieve doormaakt op dat moment of dat je het juist in het verleden hebt gehad.
50 is inderdaad een oude ondergrens. Tegenwoordig is 80 echt de ondergrens, beter is als je waardes tussen de 100 en 150 zitten. 62 is dus aan de lage kant en het kan zijn dat daar een groot stuk van je vermoeidheid vandaan komt. Zelf sluk ik in de winter 3000iu vitamine D, in de zomer 2000iu met daarbij 400mg magnesium citraat. Deze 2 het liefst samen slikken, zij helpen en gebruiken elkaar om opgenomen te worden in het lichaam.. Zelf slik ik van het merk NOW. Daar zitten geen extra onnodige toevoegingen in, de vit. D is gebonden aan olijfolie wat weer een hele goede hulpstof is om de D opgenomen te krijgen in je lichaam.. Ik bestel bij body-supplies...
Heb je geen hooikoorts toevallig? Bij mij speelt dit weer heel erg op nu het mooie weer begint. Kan tussen de middag m'n ogen haast niet open houden. Zo moe! Succes ermee!
Nee, geen hooikoorts. Jij kan je lol de komende maanden dus wel op. Sterkte alvast, lijkt me erg vervelend.