Pfffff af en toe word ik zo moedeloos van m'n gewicht! Ben tijdens m'n zwangerschap 35 kilo (!!) aangekomen, en dit terwijl ik maar 52 kilo woog, dus gewoon 2/3e van m'n totale gewicht normaal... Dit was ook veel volgens m'n verloskundige, maar het was te verklaren (normaal rende ik minimaal 3x per week en at niet zoveel, tijdens de zwangerschap bewoog ik bijna niet meer i.v.m. bekkeninstabiliteit en rugklachten en daarbij ging ik dus wel meer eten, gezond dat wel!). Inmiddels ben ik wel na bijna 8 weken (na de bevalling) 20 kilo kwijt (direct na de bevalling al een dikke 15 kilo), maar moet nu dus nog 15 kilo! En de laatste tijd lijkt het echt stil te staan.... Tijdens de bevalling heb ik mijn stuit gebroken, dus daardoor kon ik na de tijd niet zoveel. Daarnaast is mijn bekken langzaam aan het herstellen. Toch ben ik gister maar weer voor het eerst gaan 'rennen', nou ja, rennen, heeeeel rustig weer begonnen met hele korte stukjes te rennen. Toen ik m'n 'oude' sportkleding aan wilde doen kon ik wel janken... de sportbh die ik normaal droeg zat als een harnas (dus m.n. de omvang, was normaal 70 en zal nu wel veel meer zijn), m'n buik puilde over de rand van m'n sportbroek en alles zat strak... tjongejonge ik ben echt een schim van de vrouw die ik ooit was!!! En tuurlijk, af en toe dan denk ik ook wel, van ik moet me niet zo aanstellen, ik heb een prachtige dochter gekregen en daar gaat het uiteindelijk om, die kilo's etc. komen wel, maar had zo gehoopt dat ik inmiddels veel meer kilo's kwijt zou zijn... Ik hoef echt niet meer 52 kilo te worden, maar 57 lijkt me toch wel mooi... Lang verhaal geworden, maar zijn er andere meiden die dit verhaal een beetje herkennen.... En wat hebben jullie gedaan om weer wat in vorm te komen? Oh ja, ik geef borstvoeding, had gehoopt dat daardoor de kilo's heel snel eraf zouden 'vliegen' maar de laatste tijd blijft het wat haperen...
Meid 8wkn is nog zooo kort! Ik ging na 3 mnd ineens veel kilo's verliezen.. ik 23 aangekomen en ook op 50 begonnen.. Ik wandel veel en zumba 1x pw. Eet gezond,zobdig soms dus biks geks.. geef het de tijd! Mijn vk vertelde dat de lichtgewichten vaak veel meer aankomen ivm vetreserve opbouw voor bv. (ik flesmama). Succes komt goed!!
He Wendy, Dankje voor je lieve reactie! Tja het is inderdaad ook nog maar 2 maanden geleden... wat je trouwens zei over dat vrouwen die licht beginnen vaak extra aankomen zei mijn verloskundige inderdaad ook... maar dan hoor en zie ik het toch ook heel anders om me heen. Ach moet gewoon niet zo vergelijken met anderen... He bedankt!