Vorige week de verzekering gebeld om mede te dele dat ik zwanger ben. Ze zouden het kraampakket voor mij in bestelling zetten en zorgen dat het afgeleverd zou worden 6 weken voor de uitgerekende datum. Nou is gisteren het pakket al bezorgd en aangenomen door personeel van mijn man Nu maar hopen dat hij zijn mond houdt, we hebben het er wel even goed ingepeperd dat niemand het nog weten mag..... Ik ben nu eigenlijk best wel een beetje boos! Dit hoort toch niet te kunnen! Marian
Goh, dat is inderdaad een slordig van ze... Ik hoop voor jullie dat het personeel goed zijn mond dicht kan houden en ik denk dat ik ook even een boos telefoontje naar het kantoor van je verzekeraar zou geven, ook al is er helaas niets meer aan te doen. Misschien dat je herhaling bij een ander kan voorkomen.
Jeetje... dit is inderdaad niet normaal, ik zou ze het wel even duidelijk laten weten dat je dit niet zo leuk vindt, en ook dat ze zeggen 6 weken voor je bevalling... je bent nog maar net zwanger en zit niet eens in de buurt van de 34 weken, niet netjes hoor van ze! Liefs Wendy