afgevallen met Wii Fit of Zumba?

Discussie in 'De lounge' gestart door liebrando, 27 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

zijn er hier ook dames die zijn afgevallen met de Wii Fit plus bodybalnce board? of met de zumba lessen? Hoor toch wel om me heen dat je er mee kan afvallen, ik vroeg me af of er ook al dames zijn die het daadwerkelijk kunnen bevestigen dat het mogelijk is?

Zoja hoe vaak per week deed je het?
    en hoeveel ben je er mee afgevallen?

2. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ik heb de wii fit en ben er toch al wel wat mee afgevallen, in het begin 5 kilo, maar toen heb ik het een tijdje niet gedaan, en nu ben ik net weer bezig.. doe het 3x per week ongeveer een half tot een uur

3. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb er ook vaak aan gedacht een Wii fit te kopen. Denk dat ik nu om ben en van de week even ga kijken ;)

4. Female

Female Niet meer actief

ik heb de wii fit en was hem snel zat, doodsaai. En ik heb ook nog eens 0,0 discipline dus die match was niet echt lekker :D

Heb ook de active fit, die helpt me ietsje beter. Dan heb je echt een programma zeg maar die steeds zegt welke oefening je moet doen.
    2 dagen wel, 1 dag niet etc etc.

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Welke oefeningen doe je dan op de Wii?

6. caroline16

caroline16 Niet meer actief

eigenlijk van alles wat.. het meeste steppen, super hoolahoop, joggen, fietsen, boksen en nog een paar.. yoga en spieroefeningen moet ik mezelf echt toe aanzetten, maar die doe ik ook nog wel eens.. als je zelf discipline heb en je heb een doel voor ogen, dan maak je dat uur wel vol.
    je kunt ook drie oefeningen doen voor bijvoorbeeld alleen vet verbranding, die staan er ook standaard in..

7. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Een vriendin van me doet Wii en zij valt er ook echt vanaf, de sport doer ze geloof ik, of iets in die geest en zij is erg positief.

Deel Deze Pagina