Hoi allemaal, Ook bij deze kwestie graag jullie ideeën... Wij hebben 2 meiden S.tella en O.livia en nu zijn we dus op zoek naar een jongensnaam die daar mooi bij past. Mijn vriend had het liefst zijn eigen (en opa's) naam Piet doorgegeven met als alternatief daar oor Pierre (geen Pieter!), maar dat wil ik niet! Mijn smaak is wat moderner zoals Jippe, Joppe, Roan, Ravi, Joren, Sverre, Casper. Hij heeft Xavier ingebracht. Vind ik op zich wel leuk, al dacht ik eerder aan Xavi, past meer bij kindje, Xavier meer bij volwassene vind ik. Hebben jullie nog leuke ideeën? Ik zie het even door alle lijstjes namen niet meer! Het liefst niet te kort, iig 2 lettergrepen. Mijn vriend houdt van namen met meer dan 4 letters.... Ben benieuwd!
Pierre en Xavier zijn Franse namen maar dat is dus niet iets wat jullie beide zoeken? De namen van jullie meisjes zijn mooi trouwens Ramon Levi Fedde Xander Olaf Thijmen Vigo Wouter David Silvijn Robbin Lucas
Ik vind Xavier een leuke naam, past ook prima bij de namen van jullie dochters. Je zegt zelf dat Xavi meer voor een kind is en Xavier voor een volwassene. Dan zou ik júist voor Xavier gaan, een kind is maar even kind en het merendeel van zijn leven volwassene.
Wat een mooie namen hebben je dochters! Top Joppe, Jippe, Joren, Sverre...Dat vind ik er allemaal niet bij passen, te hollands ofzo. De namen zijn ook niet echt mn ding. Dit is natuurlijk persoonlijk, voel je niet aangevallen Ravi vind ik er te speciaal bij. Roan past wel. Capser/Caspar vind ik het leukst! Past ook heel mooi Andere ideetjes: Lionel - Elliot - Julius - Victor - Leon - Lucas - Nathan - Samuel - Raphael - Aaron - Julian - Arthur - Isaac - Christopher - Conrad - Connor - Oscar - Ronan
Bedankt voor het meedenken ladies! En bedankt voor de complimenten, de meisjesnamen ben ik ook zeer blij mee. Ik heb toen ook best een tijdje moeten wennen aan stella, dus het kan maar zo dat het toch Xavier wordt en idd, volwassen zijn ze langer @tord! Xander, Robbin, Joas en Ronan spreken me ook wel aan, Floris, Hugo, Rafaël/Raphael, maxim, mischa, etc wat minder... Nogmaals dank!
Pjotr (ook een vernoeming naar Piet) Ravin Revi Ferran Ferre Noan / Noam Loan Roar / Roas Roué Carsten / Karsten Romijn Camiel / Kamiel Ivar Serge Ceder Deon / Dion Dantes Gideon Lior Silvian / Silvan Luan Lumen Julias Mathis Alex / Alec Phileas Jethro Quentin / Quintin Nero Roman Servais Elias / Elian Ilias Vidar Simeon Sion Noël / Joël Xaden Xavian Marnix Pascal Thibeau Milas / Mias Xeno Armin Alain Merijn Xilan Zias / Diaz Dante Kaison Ferris Morris Lennox Maddox Felix Ramses Xanthe Tristan Remi Nolan / Novan Thias Maxence Mido Ilan / Ilai Louann Kieran Joachim Isar Mikai / Milai Nikai / Nilai Amon Emre / Imre Eren Evan Ronin / Rodin Cédric Cesar Rowen / Rowin Ruan Nilan Elai Robian Arden Herre Jelmar Leander Nander Romer Iskander Verner Vester Zion
Wat grappig, wij hebben 2 zoontjes, maar Stella en Olivia waren de meisjesnamen die we in gedachten hadden. Dit was ons jongenslijstje: David Marcus Oscar Adam Arthur Casper Tobias Felix Abel Benjamin Ruben Robin Nathan Tom Lucas
O wat leuk zeg! Welke jongensnamen zijn het bij jullie geworden? Bedankt voor de uitgebreide lijsten allemaal!