Dunne lichtbruine afscheiding vanaf 2 dagen na iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by scosan, Jun 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. scosan

scosan Lid

Nov 4, 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trek toch de stoute schoenen maar eens aan om een vraag te stellen.
    Ik heb 6 juni mijn 6e iui gehad. Vanaf 8 juni heb ik elke dag dunne brune afscheiding gehad, het is echt maar heel weinig. Vannaaf zag ik een heel klein beetje helder rood. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben. Weet dat ik officieel vrijdag mag testen, maar maak me nu toch zorgen over het feit dat ik al bijna 2 weken dat dunne (oude bloed?)verlies heb. Het kan toch eigenlijk geen ovulatie en innestelingsbloeding zijn, aangezien het onafgebroken door is gegaan.

Alvast bedankt voor jullie reacties

2. kissi

kissi Actief lid

Jul 13, 2011
    271
    0
    0
    Beste Scosan, ik heb hier geen ervaring mee. Dat jezelf de afd. van fertiliteit nog niet gebeld hebt ?
    wel is het zo dat ik altijd bruine afscheiding heb voordat mijn menstruatie begint, dit is meestal 1 en soms 2 dagen van te voren.
    veel helderrood bloed lijkt me niet goed...ik kan je geen goed advies geven, zou morgen even bellen met je arts en/of verpleegkundige?

3. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

Feb 17, 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Scosan,
    Ik heb 3 dagen geleden iui gehad en ik heb precies hetzelfde vanaf de dag na iui. Het begon met krampjes. Ik heb internet helemaal afgezocht en het schijnt toch vaak voor te komen. Misschien iets geraakt met het slangetje, ze gaan toch helemaal naar binnen. Bij mij is het heel dun slijm, beetje lichtbruin/roze. Vanmorgen had ik het nog.
    Afwachten maar denk ik... zolang je maar geen koorts hebt en anders moet je bij twijfel gewoon bellen lijkt me.
    Hoop voor ons dat het iets goeds betekent! :p

4. beebie82

beebie82 Bekend lid

May 27, 2008
    521
    0
    0
    Ik zit nu op 4 dagen na iui en ook ik heb bloedverlies.. Wel erg weinig een beetje slijmerig met een rood sliertje zeg maar:)
    En ook wel behoorlijk buikpijn zou zweren dat ik ongesteld gan worden..
    Hopelijk is het normaal maar vreemd vind ik het wel.

Share This Page