Eerste afspraak Düsseldorf, wie heeft ervaring daar???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tlc81, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    Hallo allemaal,

binnenkort hebben we een afspraak in Dusseldorf bij dr H. We hebben al 6x IVF in eigen cyclus en 3x volledige IVF achter de rug, zonder succes. Helaas weten we van IVF dus wel het één en ander af.
    Bij ons beide is nooit wat gevonden wat de infertiliteit kan verklaren. Het ziekenhuis in Nederland gooit het op pech. Vandaar onze overstap naar de buren.

Aangezien het best een stukje rijden is en je er dus niet elke week komt, willen we zo goed mogelijk voorbereid het eerste gesprek in gaan.
    We willen graag onderzoek naar:
    - immuunsysteem (met oog op prednisolon na terugplaatsing)
    - chromosomenonderzoek
    - vitamines, mineralen etc.
    We hebben wel oren naar Assisted Hatching en het gebruik van de embryoscoop.

Zijn er mensen die ons nog wat tips en trucs mee kunnen geven? Waar moeten we op letten, naar vragen etc.? Ik heb nog Puregon en Gonal-F over, kan ik dat weer gebruiken waarschijnlijk?
    Enne, mijn duits is niet fantastisch, maar ik kan het wel verstaan. Kan ik in het nederlands of misschien engels terug praten? Anders moet ik nog even een cursusje doen....

Alvast heel erg bedankt voor de reacties!
    groeten, TLC81

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  3. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    #3 tlc81, 7 jul 2012
    Laatst bewerkt: 7 jul 2012
    Dank je Marnat, ik zal er eens kijken.

Toch zou ik nog wel graag wat ervaringen horen van meiden die er al geweest zijn. Iemand....?!

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Graag gedaan meis
    Ik ken wel wat meiden die er geweest zijn , die zitten meer in het topic geen zaad cellen . of in het mmm clubs deel kijk daar maar eens.
    Denk dat je daar meer succes hebt dan hier .

Deel Deze Pagina