Ik ben 23 weken zwanger en zo langzamerhand wil ik toch wel de naam hebben voor het meisje wat in mijn buik groeit.. We hebben wel een aantal namen maar wat het moet worden, geen idee.. -Emmely/Emmelie/Emily -Olivia -Nynke/Nienke Verder gaan we haar vernoemen naar oma's en overgroot oma, en iets leuks maken van Diny en Pieternella. Zelf dacht ik aan Diniek/Diana en Ella/Elise We willen eigenlijk een naam die ook in het engels goed uit te spreken is.. Wat is nu een lieve, niet te vaak voorkomende naam (lijkt me zo erg met 5 "emma's" (prachtige naam hoor) in een klas te zitten...
Mooie meisjesnamen, daar ben ik ook fan van! Maar ja, lastig he! - Lauren - Danique - Annelin - Elise - Jolijn - Suzanne - Sophie (maar daar zijn er ook al zo veel van) - Madelief - Nicolien - Eline - Carolijn - Alitha - Amelia - Liselot - Marjorein - Charlotte - Frederique - Rosanne - Rosan - Juliette - Juliet - Rose - Rozemarijn - Louïse -
Ik vind Nienke heel mooi, maar in het buitenland is het een lastige naam om uit te spreken. Daarom valt ie hier af. Emily en Olivia vind ik ook heel leuk! of Valerie, Juliette?
Olivia Dinya Elise Lijkt me prachtig! Ik hoorde laatst ergens van een Dinya/Dinja, is misschien wel mooi als vernoeming. Emily zou ik op z'n Engels schrijven dan. Nynke is ook leuk, maar in het buitenland niet handig.
Olivia Dinya Elise, dit klinkt wel heel mooi!! Dankjewel, ik ga het straks gelijk voorleggen aan mijn mannetje!! Ik vond nynke wel beter klinken bij onze voornamen (Ronald en Marloes), maar ik vind Olivia zo mooi en vrouwelijk, lief en toch ook stoer! Maar dankjullie allemaal voor het mee denken en graag mee blijven denken lfs
vind zelf Ellie erg mooi, maar je kan ook kiezen voor de engelse schrijfwijze: Ally vind de uitspraak zelf erg mooi ...
Olivia vind ik heeeeel mooi, stond ook op ons meisjesnamen-lijstje (maar die hebben we niet meer nodig Andere namen die wij hadden bedacht: Emma (ondanks dat je die zo vaak hoort, vind ik m schitterend) Eva (zelfde verhaal) Feline Isabelle Isa Nathalie Isis Maja Hasse Lily Stella Eline Succes!