Draak 1 dag voor mijn ongesteldheid

Discussie in 'De lounge' gestart door Tjilpje, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is er iemand die dit herkent? Het laatste jaar ben ik compleet anders 1 dag voordat ik ongesteld moet worden.

Ik herken mezelf niet, ben echt onredelijk, doodmoe en compleet uit mijn hum. (zacht uitgedrukt).

De dag erna ben ik ongesteld, ik heb hier nooit eerder last van gehad:$.

Hoe kan dit nou? het is echt maar 1 dag! Maar ik verander voor 1 dag in een draak....:).

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

Ik heb t ook

Ik heb dan ook de bijnaam hormonster ....

ik word een soort wandelende chuky

Hojihihi

3. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Ik heb het ook, sinds ik twee kinderen heb. Vreselijk!

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Jup, heel herkenbaar. Ook labiel, huilerig... Soms kortweg ongelukkig. En dan de dag erna denk ik: 'ooooooooh, dát was het!'

:) :D

5. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie ook maar 1 dag? het is gewoon zo bizar:).

Ben wel blij dat ik niet de enigste ben:D

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, 1 dag. Precies de dag voordat het 'losbarst'.

7. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou inderdaad voor mijn gevoel zat ik gisteravond ik een giga diepe put om vanmorgen zielsgelukkig weer wakker te worden.

Raar iets hoor;)

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier de dag ervoor en de eerste 2 dagen een kreng.. Vind het verschrikkelijk van mezelf..mijn man moet het helaas ontgelden telkens :(

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Mja, ik begin er éindelijk een beetje op te anticiperen. Als ik dan in zo'n rotbui ben dan kan ik inmiddels denken 'even wachten of ik er morgen nog zo zwaar aan til'. Maar nog steeds vind ik het raar :p

10. Wietje79

Wietje79 Actief lid

7 feb 2009
    384
    0
    0
    ...pffff, bleef het maar bij 1 dag... ;);)

11. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Nou idd ik heb het minimaal 7 dagen van te voren, ben dan niet te genieten en zit totaal niet lekker in mijn vel voel me heel rot etc.

12. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Sinds de geboorte van kinderen nr 2 en 3 (tweeling) is het week van te voren al ellende.
    Verschrikkelijk.

13. knap

knap Niet meer actief

Herkenbaar.

Eigenlijk altijd al gehad. Rond die periode heb ik vaker ook last van meer stemmingswisselingen! Sneller aangebrand ect. Het is omdat ik al een bps( heb) ben ander zou ik soms denken het is geen bps maar het zijn mijn hormonen) In de zwangerschap kon ik ook aardig opgefokt zijn. Dan zijn de hormonen lekker aan het werk;)

14. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Geloof dat het Pms heet ik vind die week echt vreselijk, de ene maand gaat het beter dan dan de andere maand maar ben niet te genieten

15. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    ++1

16. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dus dat is het! Ik ben me vandaag toch niet te genieten, kan niets hebben vd kids. Dus morgen weer over?

17. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    Na de geboorte van de jongste ben ik vanaf exact een week voor mijn menstruatie een verschrikkelijk 'wijf'.
    Het ergste is dat ik dit compleet afreageer op mijn vriend en niemand anders.
    Hij kan niets, maar dan ook niets goed doen...zelfs de geluiden die hij maakt maken mij agressief. En dan heb ik het over zijn geluiden als ademhalen, hoesten, gewoon normaal gaan zitten etc. Zijn bedgedrag qua snurken, draaien en slaapmompelen maken mij helemaal hels.
    Ik ben hier ook nog maar een paar maandjes achter, want ik voel me ook nog eens doodongelukkig en depressief en dacht eigenlijk dat ik weer in een depressie terecht was gekomen.
    Maar de laatste maanden ben ik eens mijn cyclus in de gaten gaan houden en het rare is dat ik nu een perfecte cyclus heb van 28 dagen. Dit heb ik nooit gehad, was zeer onregelmatig ongesteld en ook soms maanden niet.
    Nu al zo'n half jaar deze perfecte cyclus en dus ook zo'n half jaar een week voor mijn menstruatie een complete bitch.
    Ik probeer mij er tegen te verzetten, maar het lukt gewoon niet! Vindnhet ook heel vreemd dat alleen mijn vriend het moet ontgelden. De kinderen zien gewoon dezelfde mama als anders...
    Stom toch? Dan zou ik tegen mijn vriend toch ook normaal moeten kunnen doen?
    Baal hier echt van.
    Toevallig dat je dit topic opent, gisteravond heb ik nl. een uur zitten googlen over PMS. Ben bang dat ik een erge vorm heb.

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik heb ook flink last van pms. Begint ook ongeveer een week voor de menstruatie.
    Heel erg moe, labiel en huilerig, chagrijnig en zéér ongeduldig.. Ben ook vaak misselijk in die week, hoofdpijn/migraine en slaap heel slecht. Ik vind het ontzettend waardeloos en ga het binnenkort weer met de huisarts bespreken.

19. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hier ook ongeveer vanaf 10 dg voor de ongesteldheid. Per keer wel verschillend moet ik zeggen. Maar als ik aan mezelf merk dat ik me aan alles stoor van mn vent zonder aanwijsbare redelijke reden, ga ik tellen en jahoor dan is het altijd in die periode. Dus ja ook ik heb PMS

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hier precies hetzelfde! Word soms al stapel gek van mezelf laat staan een ander.
    Mijn humeur kan op die dag ook wel 100x veranderen zomaar zonder aanleiding.

Deel Deze Pagina