Ik vind de naam voor onze jongen uitzoeken zo moeilijk.... Aan de ene kant zou ik graag de generatie voorletters G.J willen doorvoeren,daar hadden we voor gedacht Glenn Julian,alleen hebben we vorig jaar ons overleden zoontje Gwenn genoemd,alleen voor ons zelf en de familie,niet officieel laten vastleggen (dit was niet nodig omdat ik 22 weken zwanger was) Daarom twijfel ik zo omdat we al Gwenn* hebben zeg maar en dat lijkt toch wel erg op Glenn..... Maar vanaf de 20 weken echo zit al de naam Dylano in me hoofd,maar we willen graag een 2e naam erbij,maar ik kom er niet uit welke 2e naam er mooi bij past... Ene moment voelt de 1e naam goed,ook omdat ik heel graag die initialen wil doorvoeren (word dan de 4e generatie) maar andere moment wil ik dit weer niet... En dan denk ik van ja Dylano zit al in me hoofd zolang we weten dat we een jongen krijgen... Tijd gaat nu echt dringen over 6 weken is me uitgerekende datum...Mijn man word denk ook gek van mij want dan zeggen we toch ja we doen die 1e naam,maar dan krijg ik een paar dagen later weer een gevoel dat het niet goed voelt... Heel raar,snap er zelf ook niks van!!! Iemand suggesties?? Alvast bedankt!!! Groetjes
hoi, Ik heb zelf nooit in de situatie gezeten als jij, maar ik zou juist zeggen dat ik Glenn een mooi eerbetoon vind aan Gwenn. ik heb ook tot het laatste moment nog getwijfeld over onze naam, maar zodra je je kindje in je armen hebt, heb je toch meer duidelijkheid of het een Glenn is of niet (had ik in ieder geval wel.) mocht je dan nog besluiten dat je het niet wilt, kan je altijd nog voor je reserve naam geen. of ook dat niet, naast mij in het ziekenhuis heeft een jongentje de eerste 3 weken van zijn leven nog baby geheten, omdat de ouders er niet uit kwamen.. (uiteindelijk kozen ze voor jack, de meest voorkomende jongensnaam in de UK.. dat je daar dan 43 weken voor nodig hebt om te verzinnen begrijp ik dan ook niet, maar oke..) mijn tip: denk er niet te veel over na, en laat het gewoon allemaal gebeuren. zodra de tijd er is dat je je kindje vast hebt, luister dan naar je gevoel.
Hier niet toch? Maar euhm...wij hadden 1 naam en die is het ook geworden...maar een kennisje van ons had tot aan bevalling nog 3 namen...en na bevalling...toen heeft ze pas besloten welke het zou worden! Want de gene die op nummer 1 stond paste niet bij het kindje vond ze...ahum...ze vond ineens een hele andere naam mooi...dus euhm..geen een van die 3!! Dat kan ook hihi.. Heel veel succes ermee, en ik vind Glenn ook heel mooi hoor! Groetjes, Miranda