We komen er niet uit... welke naam is het leukste? We vinden allebei de combinaties leuk. en Nora Féline vinden we wat leuker geschreven maar geeft dat geen 'problemen' met officiële documenten e.d.? Willen jullie stemmen op de poll?
Nu zie ik wel een poll Nora Feline is het meest praktisch maar als je echt Fee-line wil ipv Fuh-line dan zou ik er een streepje op zetten!
Blijf Nora Fay erg mooi vinden. Feline hoor ik erg vaak de laatste tijd en blijf ik toch een wat rare naam vinden.
Feline! Het accent voegt in mijn ogen niet zoveel toe. Tenminste ik heb nog nooit iemand meegemaakt die Fuh-liene zei
Zonder accent Vriendinnetje van Bambi. Hoor het de laatste tijd ook opeens veel, vind het wel een lieve naam. Betekent wel "katachtig" in het Engels
Nora Feline. Fay vind ik niet mooi, en te kort achter Nora. Het accent op Féline maakt dat ik het uit zou spreken als FEE-liene ipv Fee-LIE-ne, gewoon Feline dus.
Feline is in mijn ogen een katten naam sorry Nora fay is erg leuk. Een dubbele naam is mooier als ie niet te lang is vind ik.
Ik vind dat als je Feline schrijft dat je het uitspreekt als Fuline. En als je het met een streepje erop schrijft dat je het uitspreekt als Feeline. Gewoon even heel Hollands gedacht
Ik vind Nora Fay op zich mooi. Maar het ligt ook erg aan je achternaam. Nora Fay van de Boer klinkt voor geen meter bijv.
Feline met streepje vind ik in het Nederlands fout geschreven. Zo kwam ik laatst nog een Lëonie tegen. Zou ik echt nooit voor kiezen. Zoals het er nu staat (Feline) spreek je het ook uit als Fee-line. En zeker niet als Fu-line want dan had je Felline moeten schrijven. Dat streepje voegt dus niets toen en is in mijn ogen zelfs fout.