Goed, wij hebben onze megalange lijst uitgedunt tot 5 meisjesnamen en 5 jongensnamen. En nu lopen we echt vast. Welke namen vinden jullie het leukst bij Samara & Rosa (Rosalia)? Joelle Aline Mila Naima Shiran Ruben Lucas Jeremy Joel Yoran
vind de meisjes namen behoorlijk anders dan die wat jullie al hebben eigenlijk! Denk voor een meisje; Joële en voor een jongen Jeremy wat ik wel nog wil zeggen, denk nog ff na over de naam Yoran! Straks wordt gezegd; Yoran van de sloot...
ik denk Aline -op zich vind ik Shiran ook wel wat hebben, maar in combi met de 'gewone' S van Samara, vind ik het wat minder klinken. Verder vind ik Lucas eigenlijk ook gewoon mooi Iemand opperde Jeremiah - is ook wel mooi, als je dan als roepnaam Jeremy hebt.
Aline en Lucas, prachtig allebei! Yoran zou ik persoonlijk nooit doen (veel te hoog van der Sloot gehalte, sorry).
Vandaag te horen gekregen dat we een meisje krijgen, dus over jongensnamen hoeven we ons niet druk te maken. Ik zie hier veel Mila en Aline genoemd worden, ook precies de namen die wij zelf het leukst vinden. We zitten nu heel erg met de naam Mila, die vinden we allebei heel mooi, maar een beetje kort. Dus we zitten nu te denken aan een langere naam waarvan Mila dan de roepnaam kan zijn. Net als we Rosalia hebben afgekort tot Rosa als roepnaam.