zo moeilijk

Discussie in 'Miskraam' gestart door dorisn, 1 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    vrijdag vierde mn vriend zn verjaardag, het was allemaal hartstikke gezellig alleen op een gegeven moment kwam er een vriend van ons binnen en hij vertelde dat hij papa wordt. heel erg leuk voor hem, maar ik kon niet echt enthousiast zijn. ik had ook willen vertellen dat we een kleine zouden krijgen, maar ik kon alleen vertellen dat het bij ons mis was gegaan. toen kwam er een andere vriend met de mededeling dat zn broertje papa wordt en toen vertelde er ook nog een vriendin van ons dat er een kennis van ons zwanger is. ik had het niet meer.allemaal hartstikke leuk voor ze maar ik vond het zo moeilijk om dat te horen. heb toen wel een paar traantjes moet laten en voel me nu nog steeds niet helemaal happy.
    liefs doris

2. Clau24

Clau24 Niet meer actief

Ja dat zijn de moeilijke momenten he?!
    Ik heb heel veel zwangere in mijn omgeving en ik wordt er niet goed van! Ik gun het ze wel, maar ik gun het mezelf ook!
    Moeilijk, moeilijk, moeilijk!
    Sterkte!

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :( Dit is en blijft moeilijk. Hoezeer je t n ander óók gunt.. Je gunt t jezelf nét misschien ietsje meer.. Succes meid en sterkte..

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Vaak zijn dit wel fases heb ik gemerkt. HEt ene moment kon ik er goed kapot van zijn van zulke berichten en er waren ook periodes dat ik het wel aankon zonder er erg kapot van te zijn..

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik kan me voorstellen dat dit niet leuk is om te horen zelf denk ik ook constant ja tuurlijk jullie wel ik niet maar kijk eens hier op de site dan weet je dat je niet alleen bent het helpt het uiteindelijk niks maar is toch fijn je bent niet alleen. jou tijd onze tijd komt nog wel daar moet in blijven geloven en zolang jij er zo heftig mee bezig bent blijf je het horen en zien de zwangere dames in je omgeving.
    heel veel sterkte en hopelijk snel op naar een goede zwangerschap
    liefs miriam

6. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Mijn zus en nicht zijn beide zwanger, alsook mijn beste vriendin, allemaal heel toevallig, totdat ikzelf ook zwanger werd maar ik het vruchtje na 9 weken verloor.
    Ik heb het hen wel verteld, wat me veel heeft opgelucht...
    Misschien kan het juist wel goed doen om erover te praten.
    Wij hebben alleszins veel nieuwe hoop voor de volgende ronde(s).

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Dat lijkt me ook vreselijk Mano, loop je eerst zo leuk gelijk met elkaar zwanger te wezen, gaat het bij jou mis.... Moet je wel aankomende tijd aanzien hoe het met hen gaat.
    Heftig hoor! Ik hoop dat je er goed over kunt praten ook met de zwangeren om je heen.

8. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik kan er gelukkig goed over praten met mn vriend. ook de vrienden die er vrijdagavond waren begrepen gelukkig wel dat ik niet super enthousiast was. iedereen veel sterkte.
    liefs doris

Deel Deze Pagina