NEEEEEEEE!!!!!! 'Eric Dane verlaat Grey's Anatomy' | nu.nl/media | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Maar hopen dat er een ander lekker ding voor in de plaats komt om het goed te maken
Altijd jammer als er acteurs weg gaan. Zeker als het McSteamy is! Hij is absoluut mijn favoriet in de serie Ik heb een zusje van 18 die echt een mega fan is van McDreamy! Ga voor haar verjaardag een grote poster printen van McDreamy kan ze daar mooi over zwijmelen hahaha Ben benieuwd of mijn kleine straks ook een idool gaat krijgen, haha
We hebben mcdreamy nog!!! Maar ben idd benieuwd wat ze dan in de plaats van mcsteamy gaan plaatsen... Niet zo'n owen of george ofzo, niet echt leuk om naar te kijken
Jammer.. maar nu Lexie eruit is, kunnen ze hem ook nog vrij makkelijk eruit schrijven - kan niet wennen zonder lexie etc en gaat uit verdriet weg uit het ziekenhuis en heel wat anders doen...
Hey.... er stond bovenin de lijst van onderwerpen van dit subforum dat je geen schokkende berichten mocht plaatsen ! Wel jammer... maar eerlijk gezegd vond ik hem niet echt steamy. Ik val meer op dr. Hunt of Alex (Die zitten er nog in toch??)
mwoahh.. ik had niet zoveel met McSteamy, meer met McDreamy. Weet iemand of er al bekend is wanneer seizoen 9 op tv komt?
LOL Op 27 september start in Amerika seizoen 9 van Grey's Anatomy weer. Voor de downloaders onder ons kunnen we dus op de 28e weer genieten. En gezien het einde van S08... denk ik dat ik weet hoe Mc Steamy weg gaat. Jammer, hij is echt niet mijn type, maar ik vond hem een leuk karakter in de serie. Leuker dan McDreamy (die moet ik niet ). Maar ik vind ook Dr. Hunt en Alex leuker.