Hallo dames, Ik zit met een vraagje. Op maandag 17/06 zijn we erachter gekomen dat ons beebje het niet gehaald heeft. Toen was ik volgens mijn berekening 10 weken ver. Het hartje zou reeds gestopt zijn rond de 8 weken. Op vrijdag 21/06 kreeg ik 2 cytotec pillen in het ziekenhuis waarna ik onder volledige narcose gecurreteerd ben geweest. Ik heb niet gevloeid na de curretage, wel bruinverlies, ongeveer 1 week lang. Zaterdag 29/06, 1 week na de curretage, een zw test gedaan waarop er een lichtroze toch duidelijke streep stond. Nu is mijn temperatuur sinds enkele dagen terug gezakt naar een normale waarde zoals voor mijn eisprong (zie kaartje in handtekening). Sinds 2 dagen voelt mijn bmm open aan en heb ik rekbaar slijm. Ook regelmatig steekjes zoals bij eipijn. Zou het kunnen dat mijn eisprong er nu al aankomt? Kan dit aangezien er zaterdag nog HCG in mijn lijf zat? Ik heb normaal gezien een cyclus van rond de 32 dagen, met een eisprong tussen dag 17 en dag 20. Dit lijkt mij extreem vroeg om nu al een eisprong te hebben. Groetjes, Daphné
Ik weet dit helaas niet wel heb ik ergens gelezen dat een streepje kan omdat er nog hormonen aanwezig zijn. Vindt het echt erg voor je dat je beebje het niet gehaald heeft! Sterkte