Zo,n pijn bij eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dolfijntje1985, 29 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Ikzou gister me eisprong hebben die heb ik altijd precies 14 dagen na me ongi en voel hem ook altijd duidelijk. Gister de hele dag niks gevoeld me ovutest was ook duidelijk positief en gister avond toen ik op bank zat rond een uur of 9 begon ik zo,n pijn te hebben wist niet meer hoe ik moest zitten en was heel misselijk en ik bed wist ik niet hoe ik moest liggen en moest bijna spugen zo misselijk.
    Herkend iemand dit.
    Voel hem altijd wel duidelijk en doet ook wel zeer maar gister avond was niet normaal heeft iemand dit ook wel eens gehad.
    Liefs dolfijntje

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik heb dat sinds de zwangerschap ook en die misselijkheid houdt dan aan tot de eerstvolgende ongi... gelukkig duurt dat bij mij maar maximaal een week.

3. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Hoi,

Ik heb dit precies zo! het duurd zo ongeveer 3 uur bij mijn.... Ik denk dat het me eisprong is hoor! Het doet zo zeer dat ik inderdaad onwijs misselijk wordt. het komt binnen die 3 uur als een soort weeen.... 30 sec niet en dan weer een minuut wel.

Alleen nu moet ik morgen ongi worden en vanacht had ik het ook?!?!?!:( dus nu ga ik twijfelen of het wel me ei was 2 weken geleden.... Moeilijk hoor.

Groetjes

4. trotsemama2008

6 jun 2011
    86
    0
    0
    Ik Heb ook een zeer pijnlijke eisprong idd het gevoel van weeen
    Loop ook echt 2 dagen met pijn in de zij

5. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    @minniii idd het voelde echt als weeën zo zeer en idd heel misselijk en hielt idd een paar uur aan. Me ovutest gaf s'ochtends een hele duidelijke positieve test dus denk wel dat het me eisprong was maar nog nooit zo pijnlijk
    @trotsemama normaal heb ik 3 dagen last eerst 2 dagen gewoon last en de 3e dag pijnlijk maar nu voelde ik niks en ineens gister avond zoveel pijn.

6. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Dolfijntje...

Ja het is echt heel pijnlijk en ging ervan uit dat het me ei kon zijn die moest in die periode zijn.

ik heb er daarna geen last meer van alleen die 2 a 3 uurtjes gelukkig.
    Alleen nu twijfel ik weer of het wel me ei is. Want ik moet morgen ongi worden en vanacht werd ik weer zo wakker!! zelfde pijn... Dat kan dan toch niet?????

Groetjes

7. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Heb je al een test gedaan, misschien komt je ongi eraan of ben je zwanger en is het het oprekken van de baarmoeder of de banden.

8. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee ik moet even een test halen en die wil ik vrijdag of zaterdag gaan doen als de ongi er dan nog niet is.

Ik heb het heeeel licht al vanaf maandag de hele dag door. Ook weinig eetlust en steeds die pijn heel licht en misselijkheid.
    Sinds gisteren onwijs aan de diarree en nu nog steeds.

Nu vertelde ik me grieperige verhaal aan een vriendin van me die doet als werk kraamhulp en dan leert ze heel vel ook over de moeder natuurlijk. Ze vroeg gelijk of ik een test had gedaan. Een zwangerschap kan je weerstant dus veranderen dat die heel laag is en ben je vatbaar voor een griepje. Ze zei vaak slaat dat op je darmen omdat je daar al meer last van heb door de veranderingen in je hormonen.
    ik wist dat niet dus vind het nu wel spannend.

Ja? is banden pijn beetje zeurig? lijkt af en toe me maag maar toch ook weer niet dan weer beetje me onderrug... Bah en licht misselijk het is heeeeeeeel moeilijk uit te leggen hoe het voelt eigelijk.

Groetjes

9. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Ja bandenpijn is idd een beetje zeurderig lijkt een beetje op ongi pijn onderin je buik, je maag zit helemaal boven in je buik onder je ribben.
    Ik ga voor je duimen dat je straks een mooie positieve test heb zou het knap vinden als je kan wachten tot zaterdag laat je wel weten dan ben wel heel benieuwd.

10. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik had zondag een positieve ovu-test en had de hele zondag een soort knoop linksonder in mn buik. Ik kon ook niet goed zitten, want het leek net alsof er dan iets in de weg zat. Zondag op maandag nacht deed lopen zelfs heel erg pijn aan mn buik. Ook had ik de hele dag steken in mn onderrug en dat heb ik nu nog steeds.

11. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik heb het ook wel eens gehad. Ik heb zelf pcos en in de periode dat ik nog niet aan hormonen zat groeiden mijn eitjes tot cystes en als die springen doet dat heel erg veel pijn. Met een paar uur was het ook over. Wist ook niet waar ik het zoeken moest. Zo pijnlijk!

12. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    @tinkerbel dus jij had geen eisprong jou eitjes werden cystes, of bedoel je zo groot als cystes hoe kwam je daar achter dan.

13. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoiii,

Wat is pcos als ik vragen heb? want dit lijkt erg op mijn verhaal zo heb ik het 3 maanden niet die pijn en zo 2x achter elkaar namelijk

Groetjes

14. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Tinkerbel... jij hebt ook gereageerd op mijn topic wat betreft het testen ivm PCO, maar ik heb de hele dag (afgelopen dagen ook al iets) last van mijn onderbuik en eierstok. Ongesteldheidsgevoel en gevoelige eierstok. Beetje lichte weeen idee onderin. Herken jij dat ook? Kun je dat plaatsen bij PCO??

@Minniii... PCO is Polycysteus Ovarium Syndroom. dat uit zich in het uitblijven van je ongesteldheid, of heel onregelmatig. Mensen met PCO hebben in hun eisertokken extreem veel eitjes, die niet verder groeien, er komen wel steeds nieuwe bij en veranderen is een soort van cyctes. Soms springt er wel een eitje.. maar niet regelmatig. (Bij mij sprong er nooit een... ik ben dus nog nooit normaal uit mezelf ongesteld geweest). Soms heb je dus medicatie of hormonen nodig om de eitjes verder te laten rijpen en te laten springen (zoals bij mij het geval was bij mijn eerste zwangerschap).
    De gynaecoloog kan dit vaststellen met een (inwendige)echo.

15. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik heb ook altijd erg last van mijn eisprong. Eerst de 2 dagen ervoor pre ovulatiepijn en dan de eisprong, nou jemig dat is een pijnlijke ervaring elke maand weer. sinds vandaag alweer pijn en het gaat erger worden weet ik bij mijn ervaringen.

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik voel hem ook en dat is zeker geen prettig idee!
    mn partner geloofde me niet, jaaa jaa zei hij dus heb ik een oude ovutest gedaan, ja hoor! had mooi gelijk dus het kan wel hoor!!

ik heb hele heftige ongie gevoel...1 dag en dan is het weg

Deel Deze Pagina