Zo naar de dokter wish me luck!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Deetjuhh, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce van geest

joyce van geest Actief lid

14 aug 2006
    161
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    nuland
    Ik ga ook heel hard voor je duimen en ben benieuwd naar de uitslag.
    Succes en weet dat we aan je denken.
    Goed nieuws of geen goed nieuws.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Goh zeg, dan duurt wachten lang hè? Ik wilde je ook héél veel succes wensen en hopen op n goede uitslag straks!

3. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Als het goed is heb je de uitslag nu. ik hoop echt heel erg voor je dat het goed is!

4. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    ik ook, ben erg benieuwd hoe het gaat nu ...

5. Deetjuhh

Deetjuhh Lid

23 mei 2007
    63
    0
    0
    Klazienaveen
    Hoi hoi,

weet niet of iemand ervaring heeft bij doktoren van het kastje naar de muur gestuurd te worden, maar dat is bij mij dus het geval, zit de hele dag al in de stress, hebben ze de uitslag nog niet binnen, kan gebeuren, wil ze in de eerste instantie ook nog niet eens bellen daar waar de die dingen geregeld worden..
    Ben best heel erg boos en voel me verdrietig, zit al zo lang in onzekerheid, en dan willen ze er ook nog niet eens even vaart voor me achter zetten, dus moet ik morgen om 11uur maar even terug komen, om dan vervolgens weer te horen te krijgen dat ze geen uitslag binnen hebben? :(
    Hmmz slaap al 3 nachten slecht wil het zo graag weten he, als het kiddo'tje er nog zit houdt ik er zo ziels veel van dat ik er alles aan zou doen om het gezond ter wereld te laten komen, nu weet ik nog niks, dus moet ik het even loslaten en me anders op richten hoe doe je dat eigenlijk!
    Naja, ik wil zowiezo iedereen heel erg bedanken dat jullie zo aan me gedacht hebben, vind ik echt super, word daar ook weer wat vrolijker van erg lief!
    Houdt jullie nog wel op de hoogte het wordt dus uitgesteld naar morgen sorry...

Liefs

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wat vervelend zeg!

Ja ik weet niet wat je verder nog kan doen. Zoek afleiding (hoe moeilijk dat ook is). Heel veel sterkte!

7. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    he vervelend , doktoren :rolleyes:
    Hoop dat je morgen zekerheid krijgt... dit is erg frustrerend zo ...

Hou vol meissie ...

8. HeMa

HeMa Actief lid

24 mei 2007
    136
    0
    0
    he verdorie wat rot voor je!
    Nu zit je nog steeds in onzekerheid.

Misschien een film gaan kijken oid?
    Ik hoop dat de tijd lekker snel gaat en dat het gauw morgen is en dat ze ook nu de uitslag hebben.

Sterkte en succes meid!

9. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Ik hoop ook dat je de tijd een beetje om krijgt tot morgen. In ieder geval succes morge.
    Hopelijk krijg je de uitslag en is het goed nieuws!

Marie

10. Shirleyke

Shirleyke Actief lid

Succes morgen meid !
    Hier draaien de duimpjes voor jullie ;)

11. Kippie71

Kippie71 Actief lid

9 nov 2006
    265
    0
    0
    De Lier
    Wachten we gewoon ff tot morgen ;)
    Suc-6, en probeer een beetje rustig te blijven ;)

12. Deetjuhh

Deetjuhh Lid

23 mei 2007
    63
    0
    0
    Klazienaveen
    Tjah rustig blijven als het huilen je nader staat dan het lachen, ik blijf maar tegen mezelf zeggen het interesseert me niet, ik loop op mijn vriend af te geven terwijl dat helemaal niet eerlijk is, ben alleen zo bang voor de uitslag, als blijkt dat de test negatief is, betekent dat dus dat ik 2 miskramen in anderhalve maand heb gehad, ze zeggen dat het niet kan, maar VK dus wel, dat erbij ik heb het gevoeld en 1 beebje gezien :cry: ...
    Vooral omdat het dan waarschijnlijk mijn eigen schuld is geweest, ook dat staat beschreven dat je dat niet tegen jezelf mag zeggen, maarja ik heb dus BPS :oops: en nogal eens vage neigingen tot zelfdestructief gedrag, niet omdat ik daar zo trots op ben, maar om mijn kwaadheid of verdriet te kunnen uiten, klinkt misschien vreemd voor sommige, maar ik wil een kindje en wil er ook voor gaan, ook als de test dus negatief is, en dat m'n eigen schuld is, was het niet bedoeld om het kindje te doden.
    Ik wist toen nog niet dat ik zwanger was..
    Hoop dat jullie me een beetje begrijpen, zo niet dan kan ik me daar ook wel wat bij voorstellen, maar vraag dan alsjeblieft wat je niet snapt oke?

Liefs

13. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    balen dat je nu nog langer moet wachten, kan me niet voorstllen hoe K@T dat moet zijn. Hopelijk morgen goed nieuws. Verder schreef je dat je last hebt van BPS, Wat is dit? :oops:

14. HeMa

HeMa Actief lid

24 mei 2007
    136
    0
    0
    Ik heb zelf geen BPS (borderline) en geen ervaring ermee maar ik snap wat je bedoeld.
    Ik wens je onwijs veel succes morgen en ik zal hard voor je duimen.

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
  16. Deetjuhh

Deetjuhh Lid

23 mei 2007
    63
    0
    0
    Klazienaveen
    Jep ook wel ERS genoemd, staat voor Emotie Regulatie Stoornis, oftewel moeite met gevoelns uiten, maar oke, ik wil hier niet mee te koop lopen, alleen vandaar dat wachten zoveel pijn doet, en me verdrietig maakt, toch zijn er veel mensen die in de zelfde situatie zitten, en ook moeten wachten, ook voor deze mensen is wachten moeilijk...
    Vroeg me dan ook af of zwanger zijn en BPS hebben we samen gaat, het moeilijke is probeer dan de ups en downs maar eens te ontdekken als dat het dagelijks leven is :).. vandaar dat ik er steeds te laat achter kom dat ik zwanger ben en het ervoor door een hevige dip fout gaat...
    Hoop niet dat jullie me nu gek vinden ofzo, het is erg moeilijk, als ik weet dat het kindje er nog zit, zal ik er ook alles aan doen om dit zulk dingen te vermijden zelfdestructief gedrag.

Nogmaals erg bedankt!

17. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Jeetje meid hoop dat het toch allemaal goed afloopt.
    Kan me voorstellen dat je ongelovelijk in de spanning nu zit, maar wat er ook gebeurd is daar kun je nu niks meer aan doen.
    Je kan alleen hopen dat het toch goed is gegaan.
    Ik zal in ieder geval voor je duimen.

18. Deetjuhh

Deetjuhh Lid

23 mei 2007
    63
    0
    0
    Klazienaveen
    Sjo en toen was het weer ochtend pfff, heb vreselijk ruk geslapen zelfs over de uitslag alleen dan niet over de zwangerschap.. Er kwamen vage dingen uit die mijn kwaaltjes verklaarde..
    Erg vreemd, ik ben zelf bang dat het een negatieve uitslag wordt, als dat zo is dan moet ik het tijdelijk los gaan laten dan is mijn lichaam er blijkbaar nog niet klaar voor..

Naja ik zie alweer apen en beren op de weg, over een paar uurtjes zullen we het weten.
    Willen jullie nog een beetje aan me denken? Misschien ben ik wel bijgelovig :)
    Maar ben ervan overtuigd dat het lukt ;)

Liefs

19. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hee meis, ik hoop echt dat je straks gewoon een goede uitslag krijgt van de HA. Wel vervelend dat je zolang moet wachten. Maar ik denk aan je, net als alle andere meiden hier. We [-o< echt met je mee.

Liefs,
    Duveldraakje

20. acire

acire Fanatiek lid

hey, je moet zo terug naar de dokter, ik lees sinds gisteren mee, ik zal ook voor je duimen hoor!

en ook als het mis is gegaan, kan jij er echt niks aan doen.

zelf heb ik ook BPS en dat gaat best samen met zwanger zijn hoor :D

Deel Deze Pagina