Zo naar de dokter wish me luck!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Deetjuhh, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kippie71

Kippie71 Actief lid

9 nov 2006
    265
    0
    0
    De Lier
    Heel veel suc-6 straks, ik duim voor je ;)

En ik bedoelde het goed hoor.....probeerde lief te zijn.
    Maar snap jouw reactie ook heel goed, ik sta tenslotte niet in jouw schoenen ;)

2. Deetjuhh

Deetjuhh Lid

23 mei 2007
    63
    0
    0
    Klazienaveen
    Joh, ik heb het ook helemaal niet verkeerd opgevat :D
    Is ook erg lief dat jullie aan me denken!

3. Deetjuhh

Deetjuhh Lid

23 mei 2007
    63
    0
    0
    Klazienaveen
    oke de uitslag is nogal wazig, ben net heen geweest en de HCG waarde lag onder de 1 ofzoiets :) daar snap ik dus niet zoveel van, die vrouw vertelde me dat het volgens de uitslag ik niet zwanger zou zijn.

Ik lekker droog maar er zit dus een hormoon?
    En waarom groeit alles bij me dan wel door?
    Men buik dikker, tepelhof donkerder grotere borsten etc.
    Daar wist ze geen antwoord op, dus wordt ik straks terug gebeld wat het kan zijn en of wat het betekent.

Wat zouden jullie denken als je zoiets hoorde?

De vorige test die ik door de huisarts liet uitvoeren anderhalve maand terug was helemaal negatief deze niet, wat kan ik daar uit opmaken?

Liefs

4. Deetjuhh

Deetjuhh Lid

23 mei 2007
    63
    0
    0
    Klazienaveen
    Ja het zwanger zijn zal wel goed gaan :) , ben jij niet bang dat je je kindje verkeerd gaat opvoeden?
    Of dat je buien gaat krijgen oid?

Liefs

5. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Hoi Deetjuhh,

Als je HCG-waarde onder de 1 ligt, ben je inderdaad spijtig genoeg niet zwanger (moet bij ons boven de 10 minimum liggen). Misschien dat je lichaam nog wel denkt dat je zwanger bent, omdat je het zo graag wilt, en waardoor je ook de kwaaltjes blijft houden. Je bent ook zwanger geweest dus het zou kunnen dat je lichaam nog wat in de war is.

Ik heb zelf enkele jaren BPS gehad, en al kun je niet genezen, toch ben ik er eigenlijk wat uitgegroeid. Ik begrijp alleen niet zo goed met welk destructief gedrag je een zwangerschap zou kunnen afbreken hebben?

Sterkte hoor! Hopelijk voor jou is het snel weer raak! Ben je in behandeling bij een therapeut of psychiater? Heb je het al met hen over je kinderwens gehad?

Groetjes,
    Sandra

6. acire

acire Fanatiek lid

hmmm een beetje.
    het zal wel niet perfect gaan, maar ik zal er alles aan doen zodat het kindje nergens last van heeft.
    en heb het nu al zoveel minder als een paar jaar geleden.
    het gaat steeds beter :D

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    tot 5 kun je hebben zonder zwanger te zijn. Iedereen kan dat hebben. Dus helaas met 1 ben je niet (meer) zwanger.

sterkte meis!

8. Deetjuhh

Deetjuhh Lid

23 mei 2007
    63
    0
    0
    Klazienaveen
    dank je wel, heb vandaag nog wel wat meer klappen moeten verduren... :cry: maar dat heeft al bijna niks meer met de zwangerschap nodig daar begon het dus mee...
    Uitslag te horen gekregen onder de 1 HCG hormoon gevonden, de huisarts heeft me daarna nog gebeld dat ik niet zwanger was, en dat ik dus 2 miskramen in 2 maand heb gehad, als klap op de vuurpijl, staat er opeens politie voor de deur, juist nu ik mijn vriend nodig had issie meegenomen en mocht hem niet eens meer een knuffel geven :cry: ...
    Vervolgens lui van het water, hebben ze het water afgesloten, wist ik allemaal niks van woon sinds 8 maanden voor het eerst pas in een echt huis na een aantal jaren op mezelf te hebben gewoond op kamers...
    Mijn vriend regelt die zaken...
    Ik heb um nu het hartste nodig, kan ie in de bak zitten, ik zit alleen thuis geen water niks... En de test negatief...
    Sorry dat ik dit hier allemaal beschrijf, maar ik kan het niet kwijt, de familie van mijn vriend maakt zich meer zorgen om mij, dan om hun eigen zoon, neef enz.
    Terwijl ik me juist enorme zorgen om hem maak, de familie van m'n vriend heeft de crisisdienst laten komen voor me, heb m'n vriend gesproken en hij zei, ze kunnen voor mij daar ook wel een plekje vrij maken... zometeen doet ie zichzelf wat aan...
    Heb ook nog een baksteen door het raam moeten gooien anders kon ik niet meer naar binnen... pfff, sorry voor me gezeik sorry :(

9. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    nou ja, dit lijkt mij geen gezeik hoor! gelukkig kan je wel rekenenn op de steun van je schoonfamilie en sta je er niet helemaal alleen voor. Natuurlijhk zijn wij er ook nog voor je! heel veel sterkte in deze wel heel moeilijke tijd.

10. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Goh Deetjuhh,

Wat een gebeurtenissen vandaag! Hoe lang zou je vriend vastgehouden worden? Probeer inderdaad waar via familie of dergelijke te regelen dat je opnieuw water hebt en dat je de rekeningen zelf kunt betalen (met wat hulp), nu je vriend dat niet voor je kan doen!

Waar zouden ze een plekje voor je kunnen vrijmaken?

Veel sterkte hoor!

Sandra

11. Deetjuhh

Deetjuhh Lid

23 mei 2007
    63
    0
    0
    Klazienaveen
    8 dagen, 8 lange dagen en nachten, ze hebben geprobeerd me te laten opnemen maar dan ben ik de gevangene (voor mijn gevoel)

12. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Mag ik vragen waarom hij 8 dagen vastzit? Is er dan al een veroordeling uitgesproken?

Waar zouden ze je willen laten opnemen hebben? En waarom?

13. HeMa

HeMa Actief lid

24 mei 2007
    136
    0
    0
    Heel veel sterkte meid!
    Weet niet wat ik anders moet zeggen.

14. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    ik heb alles zon beetje meegelezen Deetjuhh
    goh! wat een ernstige zaak
    ten eerste al 2 miskramen in zon korte tijd :(
    ik vind wel dat je het goed opvat
    en nu je vriend ook nog eens in de bak
    erg veel sterkte in deze kl*tetijd meis!
    en schaa je niet, het is goed van je af te schrijven

Sterkte en succes met je kinderwens
    die komt wel !
    Groetjes

15. Deetjuhh

Deetjuhh Lid

23 mei 2007
    63
    0
    0
    Klazienaveen
    Jawel dat mag je vragen nog voor een oude zaak, geen geweld moord of wat dan ook hoor.
    hij moest een taakstraf doen, heeft ie niet gedaan, mag ie nu voor zitten.

En ze wilden bij op de crisisafdeling hebben omdat ik een gevaar zou zijn voor mezelf en anderen, al vind ik zelf van niet :)

16. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    BTW laat je niks wijs maken !
    Je bent pas een gevaar als je dat zelf denkt

17. Deetjuhh

Deetjuhh Lid

23 mei 2007
    63
    0
    0
    Klazienaveen
    Wil iedereen bedanken dat jullie zo lief voor me zijn, iedereen ook heel erg veel succes met zwanger worden en verder zwangeren, dat jullie het hopelijk beter mag vergaan als mij :) (goed bedoeld he ;))

18. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik ben het wel eens met jou dreams, maar soms wordt het 's nachts nog moeilijker waardoor je jezelf wel mogelijk iets zou aandoen. In ieder geval zou ik de hulp van familie toch niet afslaan in de zin dat ze je kunnen helpen met de rekeningen. Want in een huis zonder stromend water wonen is toch ook niet leefbaar?

Wat vind jij ervan dat je vriend zijn taakstraf niet gedaan heeft en nu 8 dagen moet zitten?

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    ? :rolleyes:

20. Deetjuhh

Deetjuhh Lid

23 mei 2007
    63
    0
    0
    Klazienaveen
    It hurts he :)
    Voel me eigenlijk schuldig en waarom? geen flauw idee..
    De rekeningen gaan niet door hun betaald worden, mijn vriend is te vaak met deze zaken geholpen, ze hebben het er wel moeilijk mee de familie van hem, maar ik heb gezegd dat dit ons pakkiean is en dat we het zelf moeten oplossen, hij is 26 bijna 27 dan zou hij deze zaken toch zelf moeten regelen?

Liefs

Deel Deze Pagina