gevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zomaar, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Omdat ik altijd heel makkelijk mijn twijfels en "problemen" hier heb neergezet dacht ik nu wil ik ook dit verhaal kwijt. . .

Ik heb afgelopen dinsdag een pretecho laten maken na die dag is mijn gevoel compleet verandert, ik kon bijna niet geloven dat ik zwanger ben dat komt omdat ik niks speciaals voel ik voel me over het algemeen gewoon super! Maar dat maakte me dus ook weer onzeker :( Heb vorig jaar in september een vroege MK gehad en die ervaring neem je toch mee in je volgende zwangerschap (terwijl je stiekem wel weet dat elke zwangerschap uniek is en dus ook altijd anders kan verlopen) door deze twijfels werd mijn humeur er ook niet echt beter op!

Afgelopen dinsdag hebben we een pretecho laten maken omdat mijn eerste echo met 8 weken 3 dagen was en daar is uiteraard nog niet echt veel op te zien en wachten op de 20 weken echo duurde me te lang! Dus goed stoute schoentjes aan en gaan met die banaan ;) De echo was super en meneertje kon het ook niet laten om meerdere malen zijn piemeltje in beeld te laten zwaaien! :D :) Het was gewoon een mooi klein mannetje. (we hebben ook veel geluk gehad met de echo het geslacht al kunnen zien en maar 20 euro hoeven te betalen ipv 70)

Sind dinsdag heb ik echt een gelukzalig gevoel over me heen als ik aan mijn mannetje in mijn buik denk dan bekruipt er me echt zo een 'happy' gevoel! ! :) Al met al ik voel me nu dus helemaal geweldig! Wou ik even met jullie delen hoop dat jullie dit gevoel kennen ;)

2. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Lieve Xenas ik vind het echt helemaal geweldig voor je! Ik hoop dat ik dat gevoel ook krijg volgende week donderdag want dan heb ik mijn 20 weken echo. Ik heb met 16 weken de laatste echo gehad en toen was alles nog prima, maar ze zei: even afwachten op de 20 weken echo dan kunnen ze alles pas echt goed zien. En toen werd ik toch weer wat onzeker. Heb zelf hiervoor een missed abortion gehad en op de 1 of andere manier blijft de angst dat er iets niet goed zit. Dus ik hoop dat ik dat geweldige gevoel ook krijg volgende week en tegen jou wil ik zeggen: geniet er van, niet meer onzeker zijn en ik vind het super voor je!

3. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    iki ken het ook hoor dat gevoel en gister hebben wij te horen gekregen dat wij een meisie krijgen mijn mooiste droom nou ja een van mijn mooiste watn ik heb al een geweldige zoon van 6 komt uit
    dus ik kan nu sinds gister alleen maar lachen om alles en om niets heerlijk voel ik me..... IK KRIJG EEN MEID...

moet wel zeggen als ik dan sommige verhalen lees van meiden die 14 of 15 zijn en al zwanger dat ik het dan bloedsbenauwd krijg zovan oh god ik krijg een dochter stel je voor als......

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik ben superblij voor je! Geniet ervan meid!

Deel Deze Pagina