Gelukkig, ik ben niet achterlijk ... Ja 10 dpo turen op kv vorige keer.. Dacht eerst dat vandaag 10 dpo was, maar is morgen pas! Vind het alleen zo gek dat ik 2 x savonds iets heb gezien en sochtends niet.. En als het niet zo is laat me dan maar ongesteld worden, maar geef niet van die vage streepjes! Als het vanavond en morgen nog niets is, geef ik het op.. En dan moet ik nog een week of 7 wachten voor we er echt voor gaan, dat is moeilijk! Misschien moet ik dat streepje is aan mijn man laten zien, bij wie was dat nou? Volgens mij bij zuurtje.. Die man zag het tuurstreepje en werd blij en toen gingen ze toch eerder beginnen.. *dream on*
Ik test in de avond altijd vele stukken duidelijker dan in de ochtend meid dus dat zou misschien bij jou ook zo zijn.
Wie weet. En anders wil ik ongesteld worden.. Al die krampen en dingetjes, bah... Gelukkig maakte m'n dochtertje me toch aan het lachen vanochtend, met dr scheetjes
Volgens mij zie ik iets ja. Heb je geen midstream van Z&K? Die was bij mij duidelijker dan de distick.
ik vind action waardeloos , gister licht streepje, vandaag gewoon wit kv allebei een niet te noemen tuurstreepje.
Je doet je naam wel weer eer aan he Zie t al helemaal voor me, zo'n grote la, vol met testjes, van elk merk. Maar balen dat die weer wit is, hopelijk morgen weer een streepje.. die alsmaar donkerder word.
Haha tja .. Maar ik geloof er niet meer in, weer wit.. T was gewoon een indroger.. Morgen probeer ik het nog een keer, en anders wacht ik m'n menstruatie af.. Vandaag ook koorts, 38.1.. Bah
Weer wit, ik ben er klaar mee.. Ga wachten op m'n menstr. Gisteren toch wel een beetje in traantjes die andere test aan manlief laten zien, hij zag het streepje ook.. Ik zei m'n volgende ei komt ergens begin november, en daarna pas weer ergens verder in december.. Toen zei hij nou dan zien we nog wel wat we er volgende keer mee doen.. Dus het is geen 'nee' meer