Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Geen woorden er verder voor, woorden schieten echt tekort in deze situatie. Dikke knuffel!
oh nee! wat vreselijk voor jullie beiden. ik heb er even geen woorden voor.... je kaarsje brandt hier nog steeds, en weet dat ik aan je denk (en met mij alle april-mama's). heeeeeel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd meis! een hele dikke knuffel van mij.
O meis, wat vind ik dat nu vervelend om te lezen meis. Ik wil jou en je partner heel veel sterkte wensen in de ze moeilijke tijd . Knuff Mimi
Woorden schieten te kort. De tranen rollen over mijn wangen, wat is dit triest en oneerlijk. Ontzettend veel sterkte in deze moeilijke tijd. groetjes vruchtje
Oh Supershiva, wat een vreselijk nieuws.... Ik zit echt met tranen in mijn ogen.. Er brandt een kaarsje voor jullie en ik wens jullie alle sterkte en kracht van de wereld toe. Liefs Magickwings
wat vreselijk triest! na het lezen van je berichtje doet mijn hart gewoon letterlijk pijn ....ach meis, heb met je te doen..... wens jou en natuurlijk je man enorm veel kracht en sterkte in deze hartverscheurende periode
wat vreselijk voor jullie meid heel veel sterkte, ik weet niet wat ik moet zeggen, wat erg dat je dat op de echo hebt moeten zien hoe moeilijk je kindje het nu heeft ik denk aan je, veel liefs
Wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor jou en je man. groetjes Tanja
hoi hier heb ook ik geen woorden voor. zo zie je maar dat niet altijd alles loopt zoals je zelf in gedachten hebt, ik hoop dat jullie snel meer informatie horen over het hoe en wat nu verder. heel veel sterkte gewenst in deze periode. groeten anita
Hey, Hoe gaat het? Hoe is je afspraak gegaan? Zijn de vooruitzichten voor je meisje beter geworden? Knuffel!