Ervaring gezocht

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door nienie26, 11 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Hallo lieve dames. Vorige week een groeiecho gehad met 26+4 weken. Ik ben zwanger van een tweeling. Zoals heel veel tweelingen is de 1 wat groter als de ander. Geen zorgen dus. Alleen vorige week heeft ze van 1 kindje 4 keer het boven been gemeten. Baby 1 weegt 1050 gram en zat met de lijn iets boven. Baby 2 weegt 890 gram en zit onder de p5 lijn. Ik moet pas over 2 weken terug komen. Iets anders weet niet wat zat op p6 lijn. Ze zij dat het geen reden is tot paniek maar toch maak ik me zorgen. Zijn er meer meiden die dit herkennen? Moet pas over 2 weken terug komen.

2. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Het is heel normaal dat je pas na 2 weken weer een groei echo krijgt. Eerder zegt dit namelijk niks. Heb je een dopler onderzoek gehad? En wat waren de p-lijnen bij je vorige groeiecho?

3. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Weet ik ook. Eerder heeft geen zin maar pfff vind het nu echt even heel lang duren. Dopler onderzoek niet. Wel dat ze de doorbloeding van de navelstreng ging kijken dat je dat rood blauwe ziet zeg maar. Dat zag er goed uit.

Bij de vorige echo was alles op de p50 lijn. Dat is dan toch best wel heel wat meer.

Jingle vindt dit leuk.
  4. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Dat met de navelstreng is een dopler onderzoek. Fijn dat dat goed blijft. Spannend he

5. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Hahaha oké. Dat wist ik niet. Ja echt wel spannend het ging allemaal zo goed. Moet gewoon afwachten maar dan ga je Google en lees je de meest erge dingen. Ze zei wel voor nu geen zorgen en hopen dat het over 2 weken bij getrokken is maar toch ga je dat dan doen. Maar afwachten weer.

Deel Deze Pagina