Zo nerveus

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door suusjesanne, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik ben zwanger en het gaat goed alleen erg vermoeid en af en toe misselijk.

Ik ben alleen zo vreselijk nerveus om alles. Als ik zie wat ik bijv. nog in huis moet doen(wassen stofzuigen enz) wordt ik zo onrustig.
    Heb er geen puf voor en mijn dochter van 2 wil ik ook leuke dingen mee doen.
    Er komt niks uit mijn handen en daardoor wordt ik zo onrustig.

Hebben jullie dit ook?

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Gewoon de boel de boel laten en bijkomen! Je zwangerschap neemt nu zo ontiegelijk veel energie van je.... komt wel weer goed na de 3e maand! Dna neemt de vermoeidheid wel weer af.
    Niet te druk maken en dan maar een dagje wat minder netjes in huis hoor!

3. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik had het in het begin van de zwangerschap ook. Werd gek van mezelf, ik moest van alles doen in het huishouden maar was niet vooruit te branden. Echt geen zin en zo moe...
    proberen los te laten en doen wat je kan.
    Ontspannen, het gaat beter worden, echt;)

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hahahah dat heb ik ook, alleen heb ik dat ook wel als ik niet zwanger ben ;))

Ik heb gewoon een dagtaak aan ons zoontje ;) ik ben blij als ik elke dag iets gedaan krijg (wc schoonmaken, een strijk, een sopje hier of daar)..

5. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

Bedankt! Heb ondertussen nog geen steek gedaan. Heb huilend maar vriendlief lastig gevallen en die zei dat hij me vanavond sowieso gaat helpen met de was. Joepie ik ben daar in ieder geval rustiger onder!

Deel Deze Pagina