Ik snap niets meer van mijn lichaam..

Discussion in 'Zwanger worden' started by kempen, Apr 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kempen

kempen Lid

Mar 26, 2013
    21
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Sorry ik moest het er even uit gooien, want ik wordt er gewoon zenuwachtig van.

Mijn lichaam doet vreemd omdat het ook zo is.. of omdat ik het onbewust denk?

Na 2 dagen hield me menstruatie op vrijdag op (al was het niet helder rood, maar waterig roze.. en niet veel..)
    maar op vrijdag voelde ik me dus enorm goed, geen klachten niets..

Zaterdag begon ik een beetje de hele dag wat gekriebel/jeukend gevoel te krijgen aan mijn borsten, en werd ik ook wat duizelig één eens wat gepaard ging met enorme hoofdpijn.

Zondag precies het zelfde als Zaterdag alleen mijn duizeligheid werd erger.

En vandaag was het één groot rot dag, want ik kreeg me steken in me onderbuik terug (af en toe het gevoel hebben van menstruatie pijn/krampen.. maar vrijdag hield me menstruatie op..) het is niet echt heel erg pijnlijk, maar ik voel het wel, en het is ook niet de hele dag er, maar dan heb ik het. En daarna als het een tijdje weg is geweest komt het weer terug. Me hoofd springt zowat uit elkaar nog steeds van de pijn, en me duizeligheid en jeukende/kriebelende borsten blijven ook aanhouden.

Wat denken jullie hierover?
    Ik had op Donderdag een test nog gedaan (op me menstruatie dag trouwens) en die was duidelijk negatief. Te vroeg getest? of maak ik mezelf gewoon gek ergens onbewust?

Eerst kon ik me lichaam nog wel begrijpen qua klachten en pijntjes.. maar nu snap ik er helemaal niets meer van (want dan denk ik: rond 9april heb ik me eisprong, dan kan ik nu toch niet zwanger zijn :()

hoop dat jullie dit begrijpen.. want ik weet niet hoe ik het anders er neer moet zetten. Pfff vrouwen hebben het maar lastig :(

2. Zonnestraal28

Zonnestraal28 Actief lid

Jan 17, 2013
    156
    49
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Hoi Kempen,

Ik kan me voorstellen dat je het vreemd vindt, zou het kunnen zijn dat je lichaam aan het ontpillen is? Als je net gestopt bent met de pil kunnen die symptomen daar ook van komen, schijnt een half jaar tot een jaar te kunnen duren voordat je een regelmatige cyclus kunt hebben (aldus mijn ha). Als je net gestopt bent hoef je niet direct een eisprong te hebben...

Groetjes Zonnestraal

3. kempen

kempen Lid

Mar 26, 2013
    21
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi hoi Zonnestraal,
    Ja het zou kunnen inderdaad, echt irritant pff.. ik heb dit ook in mijn gedachten en probeer er ook geen aandacht aan te schenken, maar dat is nog best lastig.

Share This Page