Oh dames ik vind het zo spannend. Na een tijdje kriebels te hebben, gana we dan toch voor een brusje voor Lenthe. Lenthe is nu 14 maanden. Gisteravond hebben we de Nuvaring eruit gedaan! Spannend !! Nu gaan we 19 september nog naar Turkije, maar ik verwacht niet dat het de eerste maand gelijk raak is. Ik zit nog met met een hoop dingen hoor, hoe doe ik dat met de kinderwagen? Met de opvang? Red ik het wel... ? Komt vast allemaal goed... Straks eerst maar eens foliumzuur halen en vast wat testen in huis!
Rianne leuk hoor!!! Dat het maar snel raak mag zijn (voor ons) Enne, je kunt het allemaal wel! Ik zat ook met die vragen, maar ik denk dat alles op zijn plek valt straks. Owh, jij kent me natuurlijk niet onder deze naam. Mama van K. 07-06-2009! Je hebt nog een mooie banner voor me gemaakt... edit... verkeerde jaartal bij geboortedatum K. Erg!!!! haha...
ik zag net je onderschrift bij wat eten we vandaag haha. leuk meid en inderdaad weer spannend. vind het zelf veel spannender als bij de eerste haha. oja en floiumzuur goed dat je het zegt... vergeet dat pokkeding zo vaak. eerst pakken nu!
Ja, na lang twijfelen. Zitten nu in ronde 3, gisteren een knaller van positieve ovu test gehad, daar was ik zooooo blij mee, haha... Het is weer net zo spannend als de eerste keer, de kriebels, het wachten, overal die zwangere vrouwen zien lopen
hey wat leuk zeg, spannend hoor! succes! en kejay jullie ook! bij ons wat t heel snel raak! hopelijk bij jullie ook! xxx
Rianne, ik hoorde het en moest natuurlijk gelijk ook even kijken. Ontzettend leuk! Veel plezier met het klussen en hopelijk is het snel raak voor jullie.
Wij gaan er ook weer voor man heeft nog een kleine twijfel maar dat komt helemaal goed, hier ook een mei mama 2009 Ach en al die dingen komt wel goed hoor zoals wagen enzo loopt wel los Succes ermee!!