zo... nu weet je ook dat je DIK bent !! ???

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door FairyLaughs, 14 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Die gaat ik onthouden vind ik een goed excuus!;)
    Ik ben ook dikker geworden, maar mijn man ook dus wij gaan hier gelijk op.:D

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben dikker geworden na het samenwonen, maar goed, toen was ik 18 en nu 26 :) Scheelt 5 kg. En ik ben nu lichter dan voor de zwangerschap. Maar was niet is kan nog komen :D

3. Chai

Chai Niet meer actief

Ik ben alleen maar dunner geworden van beiden.. lol :D

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Toen wij nog niet samenwoonden woog ik 52 kilo,(eigenlijk te licht, met 163cm).

Na een jaartje of 2 samenwonen woog ik 60 kilo. tijdens mijn zwangerschap 8 kilo aangekomen, dus 68 kilo, wel weer wat van kwijtgeraakt, maar na een jaar woog ik 74 kilo, wat te dik dus.

Nu vanzelf weeg ik weer 65 kilo, ben erg tevreden.

Mijn vriend is sinds we samenwonen ook aangekomen, scheelt ook een kilo of 10.

5. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

:$. Dit zou mij man echt nooit zeggen (en ook niet denken ;)), ondanks dat er serieus echt nog wel wat af mag. Ik klaag ook regelmatig, maar hij vind dat ik dan onzin uitkraam en dat ie niks te klagen heeft met mij.
    Hij is trouwens zelf behoorlijk lang en best dun.

6. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik vind het gewoon erg storend dat ze het in dit artikel hebben over veel overgewicht.. maar tegelijkertijd hebben ze het over een kilo of 9... sorry hoor maar iemand die 9 kilotjes te zwaar is heeft echt niet extreem overgewicht...

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Bij mij ook! Alhoewel, ik was 'pas' 16 toen we wat kregen, dus dan ben je ook niet op hetzelfde gewicht als 7 jaar later ;)

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Klopt als een bus hierzo! :D Hahaha... maar goed, lekker belangrijk toch? Mijn vriend is trouwens ook wel wat kilootjes aangekomen, maar dat mocht ook wel. Die was zo mager, dat was gewoon niet mooi meer :p

9. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

ik heb geen kilootjes meer van de zwangerschap (juicht nu even heel hard, want dat is sinds kort:D) en sinds ons trouwens met nu scheelt zo'n 3 kilo. Hoop dat ik het er ooit nog afkrijg, maar ben op zich tevreden (1,78 en 68 kg)

10. mroos

mroos Niet meer actief

Voordat ik getrouwd was woog ik 64, nu getrouwd en met kind 2 jaar later; 67. Nog steeds een prima gewicht(ben 1.78 )dus ik maak me niet druk.

Ik kan me voorstellen dat je beter je best doet om iemand aan de haak te slaan als je single bent en dus slank wilt blijven. Ik kan me niet voorstellen dat je niks meer aan jezelf(en je omvang) doet als je eenmaal getrouwd en kinderen hebt, je wilt je toch wel mooi voelen?

11. Janna

Janna Fanatiek lid

Nou, ik ben nu drie jaar getrouwd, maar pas nog steeds in mijn trouwjurk! :D Weeg ook nog hetzelfde als voor ik mijn man leerde kennen.

Heb nog geen kinderen - we gaan nu voor de 1e - maar ik verwacht dat ik daar wel wat kilo's aan zal overhouden, aangezien je dat overal hoort.

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hm, dan doen wij het verkeerd hier:D ben getrouwd, heb een boefje rondlopen en ben inmiddels 7kilo lichter dan voor het trouwen!

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik weeg inderdaad een kilo of 6 teveel......

breekt nog een stuk bon bon block wit af en trekt een zak drop open

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    mijn oma zei altijd

een goede man brengt buik en tieten an

Deel Deze Pagina