Die gaat ik onthouden vind ik een goed excuus! Ik ben ook dikker geworden, maar mijn man ook dus wij gaan hier gelijk op.
Ik ben dikker geworden na het samenwonen, maar goed, toen was ik 18 en nu 26 Scheelt 5 kg. En ik ben nu lichter dan voor de zwangerschap. Maar was niet is kan nog komen
Toen wij nog niet samenwoonden woog ik 52 kilo,(eigenlijk te licht, met 163cm). Na een jaartje of 2 samenwonen woog ik 60 kilo. tijdens mijn zwangerschap 8 kilo aangekomen, dus 68 kilo, wel weer wat van kwijtgeraakt, maar na een jaar woog ik 74 kilo, wat te dik dus. Nu vanzelf weeg ik weer 65 kilo, ben erg tevreden. Mijn vriend is sinds we samenwonen ook aangekomen, scheelt ook een kilo of 10.
. Dit zou mij man echt nooit zeggen (en ook niet denken ), ondanks dat er serieus echt nog wel wat af mag. Ik klaag ook regelmatig, maar hij vind dat ik dan onzin uitkraam en dat ie niks te klagen heeft met mij. Hij is trouwens zelf behoorlijk lang en best dun.
ik vind het gewoon erg storend dat ze het in dit artikel hebben over veel overgewicht.. maar tegelijkertijd hebben ze het over een kilo of 9... sorry hoor maar iemand die 9 kilotjes te zwaar is heeft echt niet extreem overgewicht...
Bij mij ook! Alhoewel, ik was 'pas' 16 toen we wat kregen, dus dan ben je ook niet op hetzelfde gewicht als 7 jaar later
Klopt als een bus hierzo! Hahaha... maar goed, lekker belangrijk toch? Mijn vriend is trouwens ook wel wat kilootjes aangekomen, maar dat mocht ook wel. Die was zo mager, dat was gewoon niet mooi meer
ik heb geen kilootjes meer van de zwangerschap (juicht nu even heel hard, want dat is sinds kort) en sinds ons trouwens met nu scheelt zo'n 3 kilo. Hoop dat ik het er ooit nog afkrijg, maar ben op zich tevreden (1,78 en 68 kg)
Voordat ik getrouwd was woog ik 64, nu getrouwd en met kind 2 jaar later; 67. Nog steeds een prima gewicht(ben 1.78 )dus ik maak me niet druk. Ik kan me voorstellen dat je beter je best doet om iemand aan de haak te slaan als je single bent en dus slank wilt blijven. Ik kan me niet voorstellen dat je niks meer aan jezelf(en je omvang) doet als je eenmaal getrouwd en kinderen hebt, je wilt je toch wel mooi voelen?
Nou, ik ben nu drie jaar getrouwd, maar pas nog steeds in mijn trouwjurk! Weeg ook nog hetzelfde als voor ik mijn man leerde kennen. Heb nog geen kinderen - we gaan nu voor de 1e - maar ik verwacht dat ik daar wel wat kilo's aan zal overhouden, aangezien je dat overal hoort.
hm, dan doen wij het verkeerd hier ben getrouwd, heb een boefje rondlopen en ben inmiddels 7kilo lichter dan voor het trouwen!
ik weeg inderdaad een kilo of 6 teveel...... breekt nog een stuk bon bon block wit af en trekt een zak drop open